Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
babet1991 schreef:zo vervelend...
vee arts zei dat ze nu nog geen verhoging had...maar heb haar nooit zien liggen...normaal wil ze altijd achter mij de stal uit...en oo als ik nog maar amper bij haar bix tonnetje sta...springt ze al een gat in de lucht...
Hoop dat et niets is, moet geen apen met beren vergelijken...en dat doe ik ook niet.Herken voor het eerst mijn eigen pony niet...ze snuffelt op de grond,wil liggen en heeft harde buik,en wil NIKS eten...geen kuil,bix
Kan het zijn dat ze begin stadium heeft?
waardoor vee arts nog niks kon vernemen?
Hoop natuurlijk dat ze gewoon een griepje heeft...of haar vriendin mist, maar het lijkt me stug dat ze dan alle tekenen van haar vriendin ook begint te krijgen....?
Mister01 schreef:babet1991 schreef:zo vervelend...
vee arts zei dat ze nu nog geen verhoging had...maar heb haar nooit zien liggen...normaal wil ze altijd achter mij de stal uit...en oo als ik nog maar amper bij haar bix tonnetje sta...springt ze al een gat in de lucht...
Hoop dat et niets is, moet geen apen met beren vergelijken...en dat doe ik ook niet.Herken voor het eerst mijn eigen pony niet...ze snuffelt op de grond,wil liggen en heeft harde buik,en wil NIKS eten...geen kuil,bix
Kan het zijn dat ze begin stadium heeft?
waardoor vee arts nog niks kon vernemen?
Hoop natuurlijk dat ze gewoon een griepje heeft...of haar vriendin mist, maar het lijkt me stug dat ze dan alle tekenen van haar vriendin ook begint te krijgen....?
een ding wat ik inmiddels wel heb geleerd in die 20 jaar in de paarden is: altijd je eigen gevoel volgen!!
jij kent je pony het beste van iedereen, en als jij merkt dat er iets niet goed is (of dingen doet die ze normaal niet doet) altijd op reageren!!
als ik jou was zou ik met haar gaan wandelen een half uur tot een uur en dan terug op stal zetten en kijken hoe ze reageert.
doet ze nog steeds zo nogmaals DA bellen!
je kan beter 1x teveel bellen dan 1x te weinig!!
ik weet hoe lastig het is, het is net niet helemaal super duidelijk en de DA zegt ook nog dat het niks is, maar echt waar, volg je eigen gevoel!