Vrijdagavond 4 febr. hengstenkeuring. Wie gaat?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Pansy_

Vrijdagavond 4 febr. hengstenkeuring. Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 07:57

Wist niet waar ik dit moest plaatsen, dus het staat vast verkeerd.
Oké, laat ik er maar mee beginnen dat ik heel erg van paarden-evenementen houd. Omdat ik niet veel mensen in mijn dichte omgeving heb die wat met paarden hebben, ga ik meestal met mijn moeder.
Maar helaas, vrijdag kan mijn moeder niet. Mijn pleegzusje is dan jarig en viert direct haar feestje.
En nog meer helaas, ik heb geen rijbewijs. Mijn ouders zien liever niet (en dat snap ik heel goed) dat ik 's avonds vanuit Den Bosch alleen met het openbaar vervoer naar huis kom.
En nóg meer helaas, mijn instructrice kan waarschijnlijk niet.

Nu vraag ik mij dus af of er iemand is die ook gaat vrijdagavond (dessuuravond), zodat we samen kunnen gaan of ik zodat we samen kunnen reizen.
Natuurlijk vergoed ik reiskosten!

Ik woon in Overijssel, in Dalfsen, dichtbij Zwolle. Ik kan de heenweg eventueel met de bus of trein ergens komen, en de terugweg wil mijn moeder me wel halen als de persoon die mij mee kan nemen niet érg ver weg woont.

Ga jij dus naar de dressuuravond en wil je wel iemand meenemen? Dan zou ik dat érg fijn vinden!!!!!

Groetjes Jolanda

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:47

Hoi Pansy, ik ga naar de hengstenkeuring vrijdagavond :-)

Als je wil mag je bij mij blijven slapen, kunnen we samen gaan en kan je de volgende dag/ochtend voor vertrek even naar Aqanto kijken ;)

Moet je alleen met het openbaar vervoer naar Eindhoven (station) komen,
daar kan ik je de volgende dag ook weer afzetten...hoef je igg niet s'avonds terug!

Kijk maar!

* EDIT: Ik zie dat je van Zwolle naar Eindhoven maar 1 x over hoeft te stappen (Utrecht Centraal)

Condesa

Re: Vrijdagavond 4 febr. hengstenkeuring. Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:32

Ik ga ook de vrijdagavond, wij komen wel langs Zwolle maar helaas de auto al vol.. Ik hoop dat het je lukt om te komen!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 16:48

Hee listig! Dat is wel heel gaaf!! Maar ik heb de volgende dag weer concours.. Gelukkig niet heel erg vroeg, maar ik kan dus eigenlijk nergens blijven slapen..

Deseoso, dankjewel, ik hoop het ook!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 17:21

Jammer! Nou ja mocht je er echt niet uitkomen met vervoer, mijn aanbod staat :j

Dan kan ik je eventueel op zijn vroegst om 7 uur s'ochtends op het station af zetten, ben je om kwart voor 10 weer in Zwolle ;-)