Hugo nog in Nederland

Hugo in de vrachtwagen naar Spanje.
Na een hele lange reis met heel veel vertraging (maar liefst 36 uur) komt hij aan in Torredembarra, op de manege waar hij van maandag t/m vrijdag lekker in de wei kan grazen en in het weekend een stukje paddock met open stal samen met twee 30+ merrie bezit.
Hugo in zijn eigen stal in Spanje, wat een kanjer!!
Huug is heel snel geacclimatiseerd en is een heel lief maar ondeugend veulen, wat alles leuk vindt.
Lekker grazen in de wei.
Huug is ook helemaal gek van knuffelen, maar ondeugend als hij is wil hij ook wel eens naar je happen.
Lekker knuffelen en nog eens lekker knuffelen
Ondertussen ben ik goed aan het oefenen met aan het halster lopen, voetjes geven en ook de benen afspuiten, dat vond hij in het begin best wel eng, maar als je Hugo even rustig laat kijken, vertrouwt hij je onmiddellijk en stapt flink achter je aan.
Eerste keer in de douche ruimte.
Huugje vindt water heerlijk.
Ook kwam Bokster Ariebombarie op bezoek en heeft werkelijk prachtige fotos van Hugo gemaakt.

De fotos hierboven zijn dus door Ariebombarie gemaakt.
Nog even een paar laatste fotos van de laatste paar dagen.
In de Paddock.
En nog van vandaag toen ik een grote speelbal voor hem meegenomen heb.
Even kijken wat dit is, en na een paar keer een beetje gespeeld te hebben maar weer gewoon aan het grazen gegaan.
Ik ben enorm blij met mijn Huugje, alhoewel het wachten totdat hij ingereden kan worden nog wel lang gaat duren, hij is nu 1,5 jaar. Maar met Huug is het nooit saai.
Ik hoop dat jullie Huugje ook in het hart gesloten hebben net als ik en zou het ook leuk vinden als jullie een berichtje achter willen laten.
Oie ik zie nu pas dat ik dti topicje niet op de juiste plaats gezet heb, hoop dat een mod dat even wil rechtzetten, alvast bedankt!!