vond dit wel een geschikte plaats om het neer te zetten.
Zoals vele van jullie weten heb ik nib in de verkoop gezet, vanwegen geen klik meer, en het vertrouwen was van mij kan ook weg.
Gisteren ben ik met hem weze rijden weer na 6 weken, het rijden begon weer te kriebellen en ben er toch maar even op gegaan.En dat was zeker een hele goede keus achteraf.
even gekopieerd uit een ander topic mijn verslagje van gisteren:
Zo vandaag weer naar stal geweest, en begon toch weer te kriebellen om er op te gaan,bak was erg glad in de bak, dus maar besloten stukje de weg op te gaan, zo gezegt zo gedaan, lekker gepoetst, en dekje opdoen was eng haha, zadel ook en toen nog een uitrijdeken voor de zekerheid, was ook erg eng haha.
Toen erop, was erg braaf, met roy's hulp rustig erf over en oversteken.
Liep lekker rustig omzich heen te kijken, en toen ineens begon hij me toch te kloten, omdraaien, de weg oprennen

JUIST een bult sneeuw

Daarna nog een paar kleine bultjes sneeuw tegen gekomen, snurkend erlangs.
Terug weg gingen de 2 kleintjes zonder problemen, toen kwam die grote weer in zicht en roy gevraagd hem voor de zekerheid vast te houden, meneer kijken ernaar en snuiven en ja hoor, schuinlopen erlangs nou boehoe dat was eng.
Toen wist hij niet hoe snel hij weer terug bij stal moest zijn, elke keer halthouden en weer verder.
Echt een bommetje was hij, maar verder wel braaf, was blij dat ik handschoenen aan had.
Maar was toch wel trots op hem, ondanks dat hij ruim 6 weken niks heeft gedaan, had hij het toch netjes gedaan, op zijn domme actie na.
Maar goed blijft een neurootje.
Toen ik erop zat, en het moment dat ik hem erlangs kreeg en hij mij genoeg vertrouwde, voelde het bij mij van binnen erg warm. Ook vertrouwd en had er weer echt plezier in, iets wat ik in maanden niet heb gehad. En dat heeft mij doen beseffen dat ondanks de mindere maanden, er toch hoop voor ons is, en ik heb besloten hem te houden en hem uit de verkoop heb gehaald.
Besef ook zeker wel dat er vast ook wel weer mindere dagen zullen zijn, maar dit heeft mij goed aan het denken gezet, en besloten dat ik er ook echt voor ga, om de band weer op te bouwen en het vertrouwen nog groter te maken.
Ben helemaal happy, dit had ik nooit gedacht, toch nog een goed begin van het nieuwe jaar.
Laat die Ups en downs maar komen, ik ben der klaar voor.
Zo dat moest ik even kwijt
Toevoeging:
Voordat ik cometaar krijg op dat ik 6 weken niet gereden heb, dit betekend niet dat hij 6 weken heeft stilgestaan, hij heeft zijn nodige beweging en aandacht wel gekregen, ondanks dat het niet lekker liep. (in de vorm van wandellen en loslaten end) Heb alleen niet gereden omdat het niet lekker voelde en ik het zelf niet aandrufte ook vanwegen het weer niet kunnen rijden.