Ik vind de sneeuw fantastisch en ik ben niet de enige, Zaza vindt het helemaal geweldig! 
Alleen de ezels vonden de sneeuw geloof ik wat minder....
Men neme een - zeer onschuldig ogende - pony.

Ze is in elk geval goed uitgerust voor de winter.

Eerst even netjes poseren voor de foto.

Sneeuwschuiven.
Het leukste is natuurlijk je hoofd er zover mogelijk induwen en dan gaan lopen. 

Ook leuk: aan takken gaan trekken zodat je alle sneeuw over je heen krijgt.

Nog een sneeuwgevecht gehouden met Zaza, vindt ze superleuk om te doen - ga ik op m'n hurken/knieën zitten en sneeuw op haar gooien/spetteren, gooit ze sneeuw op mij met haar hoofd en voorbenen.
Zijn alleen geen foto's van omdat ik alleen was.Natuurlijk kun je ook gewoon sneeuw over jezelf heen gooien.

Omdat Zaza vrij druk was heb ik haar even losgegooid in de geitenwei (alle geitjes stonden toch binnen, die vinden sneeuw maar niks
) en daar kon ze even lekker de beentjes strekken... ik merkte wel dat ze het voorzichtig deed ivm de sneeuw. 
De actiefoto's zijn niet zo denderend geworden aangezien ik in m'n uppie was en dus foto's moest maken én mee moest rennen met Zaza, maar ik heb m'n best gedaan.
Zag later op de foto's pas dat het halstertje af en toe wat laag hangt, hij kon alleen bovenaan niet meer veel strakker door die flinke baard die ze heeft. 

Opstijgen....

En hoppa met vier beentjes in de lucht, laat maar eens zien dat 19 jaar echt zo oud nog niet is!

Even wachten op de baas die weer eens sneeuw van haar lens moet vegen.

Drafje.

Nog meer sneeuw over jezelf heengooien, alsof er nog niet genoeg zit...
Mijn meisje.

!

Dat is wel érg jong. 
zou ik haar dus ook echt niet geven