Gisteren had ik al afgesproken met een vriendinnetje om te gaan sleeën met Boris, m'n shetter.
Het heeft de hele week gevroren en ook best wat gesneeuwd, op het weitje en de camping lag genoeg en we konden misschien zelfs wel op de weg, want daar wordt nooit gestrooid, dus dat was één sneeuw- en ijsbaan!
Uurtje voordat we hadden afgesproken begon het weer te sneeuwe en niet zo'b beetje ook!

Glibber-de-glibber naar stal getuft en werd helemaal blij van wat ik zag!

01. Zo trof ik Boris aan...

02. Pony sneeuwvrij gemaakt (waarom eigenlijk?

03. Eerst met Daan op de slee, ff kijken of dat zo ging. Nou, met gemak! Echt geweldig hoor, we konden overal rijden zo met de slee!!!

04. Jeeej, toen mocht ik!

05. Natuurlijk ook nog galopje gedaan (hij wilde niet anders

06. Maar we konden met gemakt met zn 2en er achter zitten! Moesten zelfs steeds bijremmen als we wat zachter gingen, anders gleden we zonder pardon tegen Boris aan

07. Zelfs met al die sneeuw, tot in zn oren, is en blijft Boor zoooo'n mooi koppie hebben!

Na een heerlijke rit, Boris verzorgd en eten gegeven en op stal gezet. Daarna paadje van stal naar t bakje geveegd en gestrooid en de rest buiten gezet. Die hadden er ook flink zin an, dus dat leverde nog best een paar leuke plaatjes op!

08. Fleur (bruinschimmelmerrie van 17,5) vloog al gelijk in galop toen ze de bak inging, dus voor mij een tkeen om ff de camera te pakken

09. Mijn stoere vent Tycho

10. Hij had het écht goed naar zn zin!

11.

12. Goooooo Fleurtje!!!

13. Even mensen checken op het weggetje achter stal...
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J7QCXMPL.jpg
14. En weet ACTIE!

15. Lekkere ruime passen van mijn kleine grote vent
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HIWCZKBC.jpg
16. Lang geleden dat ik mijn meissie zo uit dr dak heb zien gaan!

17.

Helaas is nu alles bijna weer weg; het is gister eind van de middag gaan dooien en dat doet het nu nog steeds....Nou ja, wel een dag s-u-p-e-r-genoten!!!!

Bedankt voor het kijken!

groetjes, Janneke