Welshhengst Biscuit op een grijze dag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

Welshhengst Biscuit op een grijze dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-10 10:07

Gisteren had Biscuit zijn allereerste fotoshoot. Benen waren wat moeilijk wit te krijgen aangezien de modder bij t hek van zn nieuwe landje zó diep is dat hij tot aan zn knieen wegzakte (ik overigens ook, erg leuk, valt ook niet omheen te lopen). Met het doen van de make-up was hij nog wel redelijk geduldig, maar ergens halverwege toonde hij zich een ware diva. Gevolg was dat ik kon concluderen dat hengstenkettingen ook niet meer zijn wat ze geweest zijn (overigens gebruik ik de ketting als ''gewoon'' halstertouw, t stond zo mooi bij mn halster). Ach, hoe veel geduld kan je vergen van een 1,5-jarige in de semi-storm.... In ieder geval wil ik Laraax heel erg bedanken voor het maken van deze mooie foto's! :D

Afbeelding

Afbeelding

Denk dat ik deze ga laten uitvergroten, vind m ontzettend leuk!;
Afbeelding

Krijgt eindelijk een beetje spek;
Afbeelding

Afbeelding

Heb ik dan tóch een lama? (voor de oplettende kijker; met reeds gebroken ketting);
Afbeelding

Dat kippeborstje van m.... ;
Afbeelding

Demonstratie van zijn versie van de Pas;
Afbeelding

Afbeelding

Voetjes van de vloer! :D ;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Stoer!!! Dan toch géén lama? ;
Afbeelding

Bedankt voor het kijken :) Een berichtje zou leuk zijn :D

Cemlys

Re: Welshhengst Biscuit op een grijze dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 08:32

Knappe pony wordt het, hij is alweer een stuk meer ontwikkeld dan een paar maand terug. Nu zie je pas echt jaarling in hem. Wacht tot volgend jaar zn halsje meer ontwikkeld zal zijn, dan komt gelijk alles meer in proportie. Wordt aardig aan de maat ook, zo te zien gaat hij nog steeds zn moeder achterna.

amyz

Re: Welshhengst Biscuit op een grijze dag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-10 10:36

Thnx :D Dat ie aan de maat zou worden had ik idd wel verwacht gezien die lange benen van m :P Maar t begint nu echt wat te lijken! Leuk dat ie Pascha achterna gaat iig :)