Bubbles is nu sinds vrijdag 8 oktober in mijn bezit, nog niet zo lang dus. We moeten elkaar nog lekker uitvinden, dus heel veel kunnen we nog niet
Momenteel zijn we bezig met conditie opbouwen (de stakker is na 20 minuutjes licht werk al moe
) en voorwaarts rijden, dus d'r koppie hoeft nog niet naar beneden. Bubbles is vorig jaar ingereden, heeft toen een veulen gehad en is nu sinds enkele maanden (geloof 3 of 4) weer onder het zadel.Informatie:
Stamboeknaam: Cumpe Utopia
Roepnaam: (Mizz) Bubbles
Geslacht: Merrie
Leeftijd: 5
Hoogte: 1.71
Niveau is dus ook nog geen B. We beginnen volgende week met lessen en dan zullen er snel foto's met hopelijk verbetering volgen

Voordat er vragen komen: Ik heb inderdaad een boomloos zadel, en daar ligt inderdaad een gewoon dekje onder. En daaronder ligt weer zo'n speciale pad voor een boomloos zadel.
Eigen commentaar:
* Mijn handen. Soms hou ik ze netjes, maar soms weer te laag of pianohandjes..
* Mijn rechterbeen trek ik om de een of andere reden steeds op. En waarom? Ik zou het niet weten!
* Voor me uit kijken
Let vooral niet op hoe ongelijk de knotjes zitten
1.
2.
3.
Hier is heel duidelijk te zien dat ik mijn rechterbeen op trek..
4.
Dit vind ik best een fijn beeld. Alleen mijn binnenhand mag iets hoger

5.
6.
Drafje
7.
Toen zag mevrouw wat
Mijn handen mag ik meer dragen8.
Galopperen vind ze nog erg moeilijk, maar ondertussen doet ze het wel met d'r ogen dicht

9.
Even belonen
10.
Draven. Hier wou ik een volte inzetten, en daar had ze, duidelijk te zien, geen zin in!
11.
Galopje op de andere hand. Ik zit iets te ver naar voren
12.
Na het rijden..
13.
Mevrouw moet natuurlijk wel even vrolijk kijken voor de foto!
!