gohya schreef:@flappie2
Ik heb het hele verhaal gehoord via PB.Wat heeft Fyanne de laatste 2 jaar in een HEL geleefd zeg,ongelooflijk!
Ze zou bij mij later herplaatst worden,maar ze gaat nu,zeker na het verhaal gehoord te hebben NOOIT meer weg.
Het verhaal heb ik uit betrouwbare bron gehoord,namen noem ik natuurlijk niet.Maar jij kent haar wel flappie2.
Ja, ik hoorde het van haar dat ze je een pb`tje had gestuurd.
Wat ik in mijn post heb neergezet is maar een klein stukje van haar verhaal, en het zijn nog niet eens de ergste dingen. Veder heb ik daar erg veel dierenleed gezien, en dat is een van de redenen dat ik daar nu weg ben. Ik kon er niet meer tegen om machteloos toe te kijken. Toen ik een keer mijn mond opentrok tegen de staleigenaar (toen ook eigenaar van Fyanne) over het leed van Fyanne en de andere dieren kon ik na een hevige ruzie vertrekken.
Ik weet niet of het heel verstandig is om alles hier in het topic te zetten aangezien er mensen op dit forum zitten die op die pensionstal staan. Die stal bestaat uit een oud en en nieuw gedeelte en de mensen die op het nieuwe gedeelte staan, hebben nooit wat gemerkt van het dierenleed. Aan de anderekant als is het misschien wel goed als ze het zouden lezen, dan weten ze ook wat er daar allemaal gebeurt achter hun rug om.
Maar als je meer wilt weten dan mag je me altijd een pb sturen