Ik heb hem gekocht toen ik 12 was (en hij 3) en nu, 8 jaar later, heb ik hem moeten verkopen. Hij heeft het hier heel goed gehad, maar de laatste tijd had ik amper nog tijd voor hem (ik zit 5 dagen/week op kot) terwijl hij zoveel aandacht nodig heeft. Daarom had ik besloten dat het beter was om hem te verkopen aan een liefhebber. De zoektocht naar een goed baasje heeft een hele tijd geduurd, maar nu een maand geleden heb ik er eindelijk eentje gevonden. Intussen staat hij al daar tussen twee schattige ezeltjes bij een baasje dat lekker veel tijd in hem steekt.
Aangezien ik hier een acht-jarige fotocollectie heb van hem was het niet zo gemakkelijk om er maar 15 uit te selecteren. Hier is het resultaat:
1) Hier had ik Kadim een jaartje ongeveer. Op deze foto is hij dus 4 jaar.

2) Hier was hij 6 jaar, geloof ik. Kadim tijdens de springtraining. Hij kan echt geweldig goed springen.

3) Kadim toen hij een jaartje of 7 was.

4) Lopen kan hij ook

5)

6) Kadim houdt van kindjes

7)

8) Kadim deze zomer. Vergelijk eens met de eerste foto: binnenkort is hij een schimmeltje

9) Ik, het kindje van m'n zus (Adam) & Kadim.

10)

11)

12) Beste vriendjes, Sowieso!

13) Flatterend! Na 3 jaar niet gereden te hebben kroop ik erop en weg waren we, zonder enige vorm van voorbereiding.

14) Kadim houdt van wandelen

15) Die twee waren twee handen op een buik, zo schattig!

Ik mis hem verschrikkelijk, maar dit is het beste voor ons beiden. Ik durf hem nog niet te gaan bezoeken omdat ik bang ben dat ik hem terug mee naar huis ga willen nemen, maar over enkele weken ga ik toch eens kijken. Gewoon om te weten of hij blij is daar