Meryl schreef:Leuke foto`s. Fijn dat je weer lekker aan de slag kunt met haar, geen gesjees meer. Veel succes in de L1! Nog springambities? Of zijn die voorlopig even van de baan? Want de conctrole gaat wel steeds beter of niet?

Ja met de controle gaat echt super
De tandarts heeft ook een boel geholpen.
Springen ja zeker, maargoed wil der eerst goed voormekaar hebben voordat we het parcours weer in gaan.
Heb me wel opgegeven voor 10 springlessen vant winter 
Lotte1990 schreef:Weet je waarom ik denk dat je paard moeilijk wat hogerop wil lopen? Je zadel ligt volgensmij vrij ver naar voren en helt in elk geval naar voren. Daarbij of daardoor ga jij ook nog eens naar voren zitten. Dat is dus tientallen kilo's extra gewicht op die voorhand!
Laat eens een zadelmaker naar je zadel kijken, of hij kan zorgen dat het allemaal netjes recht ligt. Of dat je zadel wel recht ligt maar dat je hem zelf naar voren laat kantelen door voorover te gaan zitten..
En ga in hemelsnaam eens op je kont zitten

Je paard loopt zo mooi, je mag er echt wel eens wat trotser op gaan zitten. Gewicht naar achter, opstrekken naar boven, schouders naar achter..
Zadel ligt niet ver naar voren. Denk dat het aan mijzelf ligt
Royaltjuh schreef:Leuk Ilse, mooi dat et nu beter gaat met de tempocontrole.
Je houding wordt hier boven al genoemd, net als meer bergop. Iig leidt je rechterhand al niet meer zo vaak zn eigen leven, dat mag ook wel ff genoemd worden! Super, mooi doorgaan zo en lekker lessen dan kan et alleen maar beter worden.
Haha klopt! Denk heel erg om mijn rechterhand! Heel hard op geoefend
En het scheeld dat Zonanta een stuk makkelijker is geworden op rechts.
De rest allemaal bedankt 
Moet idd meer rechtop zitten! Met doorzitten gaat dat beter