zondag 26/09 ben ik voor de eerste keer weer na véél vooruitgang met mijn paardje Maximus op wedstrijd geweest

vrijdag keek ik er allersinds nog niet zo naar uit ..

en het ging super slecht .. gaan lopen , weigeren , ik was het echt beu dat hij na al dat trainen om de zoveel weken met mij altijd
weer het zelfde spelletje precies weer opnieuw begon te spelen ..

omdat hij zo gevoelig is in zijn mond waardoor hij soms fel kan beginnen reageren .. dus had die zaterdag mijn lesgever er mee gereden,
(met het nieuwe bitje) en hij was super braaf en super rustig , dus mijn woede was wel een beetje aan het overgaan..maar was nog altijd
niet overtuigd om toch mee op wedstrijd te gaan .. daarna moest ik er mee rijden en wat sprongetjes mee nemen en het ging super goed en rustig
zoals het hoort dus .. dus was ik weer overtuigd om toch dan maar mee te gaan op wedstrijd de volgende dag ..
Zondag morgend was ik al super blij dat Maximus op de trailer ging (daar heeft hij het wat moeilijk mee maar hij leert het wel

ik was ingeschreven in klas 2 (85 cm) en klas 3 (95 cm) laag beginnen dus

omdat we dat thuis niet echt hebben en hij daar nog wel smerig op durft stoppen ..
proef 1 begon al goed .. wij rustig parcours verkennen met het gedacht dat klas 1 nog moest beginnen .. tot iemand ons mededeelde
dat klas 2 al ging beginnen en ik was al nr. 15 , dus was al heel stressy omdat ik snel moest opzadelen, we moesten op gras rijden en het
had geregent maar had zelfs geen tijd meer om vijzen in zijn hoefijzers te draaien .. :s
inrijden ging ook nogal stressy want had niet veel tijd meer .. eerste sprongetje al een weigering.. ik had er echt een heel slecht gevoel bij ..
maar toen eenmaal binnen het parcours, was hij super rustig, super braaf , en ik ben foutloos rond geraakt, ik was dus echt SUPER BLIJ!

In de namiddag was ik zelfs een uur te vroeg op gezadelt en had ik gelukkig wel tijd om vijzen in te draaien zodat we niet zouden schuiven
en wel tijd om rustig in te rijden enz ..

was weer foutloos en was echt super trots op mijn paardje!

hier wat foto's gemaakt door een vriendin ..
ik heb een super mooie foto gekocht op de jumping zelf maar heb nog geen tijd gehad om hem te scannen..
eigen opmerkingen :
- Tenen niet naar buiten steken boven sprong !!
- Benen niet te ver naar achter leggen boven sprong
commentaar mag maar hou het vriendelijk .. ik weet dat mijn houding niet super was maar het was nogal stressy voor mij
omdat ik ieder moment weigeringen enz kon verwachten :p volgende wedstrijd doen we het nog beter ! (y)

prijsuitreikingg:

van de namiddag (klas 3) zijn niet veel foto's die gelukt zijn

ginder gekocht heb te scannen (:
x