Heel de dag denk je, nee, wéét je gewoon dat het zo heus wel ee-ven-tjes droog zal zijn! Toch? Volgens buienrader wel
Maar nee hoor, iedereen die toch dapper gestart is zal je kunnen vertellen dat buienrader loog...
Het heeft echt heel de dag geregend, en tegen het einde van de dag, wanneer de laatste ruiters bij de pleisterplaats vol goede moed tóch weer op pad gingen, kwam er nog een stevige tegenwind bij en ging het al maar harder regenen.
Veel ruiters kozen dan ook voor de korste route terug naar de start/finish langs de weg, al waren er toch enkele die nóg stoerder dan stoer waren en de gehele route gereden, nou ja, haast gezwommen! hebben
Hier deel 1 van de foto's die ik gemaakt heb, ik was gewoon met een vriendin (SusanW) mee op de fiets, maar gezien de paden vrijwel onbegaanbaar waren op de fiets, ben ik naar de Pleisterplaats gegaan en heb daar wat kiekjes gemaakt.
Verwacht met dit weer, natte lens en camera, geen hoogstandjes, maar, denk ik, wel een goede impressie van deze Die Hard deelnemers! (deel II volgt
)1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12