Dipje van de dag (nou ja maand)!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Dipje van de dag (nou ja maand)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 21:17

Hebben jullie er ook wel eens last van? dat het rijden gewoon helemaal niet lekker gaat?

Ik rij nu sinds een jaar een jong paard en ben er super blij mee. Heb hiervoor op een bedrijf recreatief gereden dus nergens last van. nu ik dit paard rij gaat het allemaal heel makkelijk en snel. Hij heeft zijn moeilijke punten maar dat heeft ieder paard.
Nu ben ik er sinds van de week helemaal klaar mee (ik weet dat mijn paard gaat puberen) maar hij kan met poetsen niet fatsoenlijk stil staan en met rijden is er ook niet zo heel veel mee te beginnen (galoppeerde van de week ineens de bak uit om niks).

Hebben jullie er ook wel eens last van dat je gewoon geen zin meer hebt om te rijden omdat het toch niet lukt?
Ik heb zondag wedstrijd dus hoop dat het goed komt!

Zo ik moest het even kwijt!!!

Bungarus

Re: Dipje van de dag (nou ja maand)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 21:53

oowh ja dat heb ik ook wel eens. Vervelend is dat, maar dan geniet je wel extra als het wél super gaat!

Sanne009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:17

Dat heb ik ook wel eens, vooral bij mijn verzorgpaard (als ik een beetje serieus wil rijden), maar een buitenritje maakt het dan altijd wel weer leuk!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:22

Herkenbaar.
Ja ik ken het, en volgens mijn instructrice zal ik het zeker met die van mij altijd blijven houden.
Vandaag een 'dipweek' dinsdag niet te houden > longeren na 5 min rijden en daarna er weer op, Voor het eerst in 2,5 jaar met haar en ook voor het eerst in 9 jaar paardrijden heb ik een paard gelongeerd voordat ik er weer op ging, maar ze was zo gestoord, die nam me toch een sprint in de 80m baan (wat een wajo opleverde van de andere persoon in de bak en heel veel zo ze ging hard he achteraf) en begon toen ik haar terug wilde nemen te 'stuiteren' ze wilde echt niet meer terug naar draf/stap. maar bleef het explosiegevaar houden. woensdag precies hetzelfde, pas op want ze kan elk moment ontploffen. donderdag+vrijdag leek het weer beter te gaan.
Maar nee hoor, vandaag kwam uit het niets weer het stapduveltje opzetten :+

Ach, ik rijd maar altijd gezellig door, pas me aan door de dingen te gaan doen die wel goed gaan. En put hoop uit het feit dat het plots komt en plots gaat.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-10 16:16

Nou vandaag is de dip officieel bevestigd! had wedstrijd en heb 168 en 164 punten gehaald. had er zelf niet veel van verwacht dus ben ook niet terleur gesteld ben al blij dat hij zijn ronde liep :)
Ik oefen gewoon door maar word er soms wel gek van hoor!

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:24

Wij zitten soms ook wel in een dipje, maar dan krijgt hij ff een paar dagen vrij of ik neem hem mee het park in en dan gaat het ook weer beter.
Als ik met die van mij te veel in de bak train, vind hij het niet leuk meer, maar helaas kan ik niet echt op buitenrit met hem.

Plaisir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-10 16:26

Kan je de hand schudden, zit nu ook in een dip. Hopelijk zijn we er beide snel weer (beter) uit :Y)