Dipje van de dag (nou ja maand)!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Dipje van de dag (nou ja maand)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 21:17

Hebben jullie er ook wel eens last van? dat het rijden gewoon helemaal niet lekker gaat?

Ik rij nu sinds een jaar een jong paard en ben er super blij mee. Heb hiervoor op een bedrijf recreatief gereden dus nergens last van. nu ik dit paard rij gaat het allemaal heel makkelijk en snel. Hij heeft zijn moeilijke punten maar dat heeft ieder paard.
Nu ben ik er sinds van de week helemaal klaar mee (ik weet dat mijn paard gaat puberen) maar hij kan met poetsen niet fatsoenlijk stil staan en met rijden is er ook niet zo heel veel mee te beginnen (galoppeerde van de week ineens de bak uit om niks).

Hebben jullie er ook wel eens last van dat je gewoon geen zin meer hebt om te rijden omdat het toch niet lukt?
Ik heb zondag wedstrijd dus hoop dat het goed komt!

Zo ik moest het even kwijt!!!

Bungarus

Re: Dipje van de dag (nou ja maand)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 21:53

oowh ja dat heb ik ook wel eens. Vervelend is dat, maar dan geniet je wel extra als het wél super gaat!

Sanne009

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:17

Dat heb ik ook wel eens, vooral bij mijn verzorgpaard (als ik een beetje serieus wil rijden), maar een buitenritje maakt het dan altijd wel weer leuk!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-10 22:22

Herkenbaar.
Ja ik ken het, en volgens mijn instructrice zal ik het zeker met die van mij altijd blijven houden.