Ik heb hier de rijfoto's...
Je moet niet op mij letten maar de pony

Dit is Shanti M schimmel arabier van 9 jaar oud...

Deze foto is euuhm ja?.. haha Dit is draf en ze gaat met haar hoofdje scheef ach ja het was 1 sec.

Deze foto is mooi! Hier is Shanti mooi naar beneden ( ver genoeg ) en ik zit er ook goed op haha... Mooie foto... vind ik dan... Wat is ze toch lief he?

Deze is ook wel netjes alleen mijn achterbeen ligt te ver naar achteren hehe... Wat is ze toch lief he?

Hier zijn we op de volte volgens mij? of aan het handveranderen... maar gelukkig ging ze hier na weer naar beneden

Hier loopt ze heel netjes vind ik! Ik moest in het begin toen we haar gingen rijden met mijn handen omhoog en dan naar voren steken omdat zij haar balans moet vinden enz... en nu kan ik het dicht bij het zadel doen ! GOED TOCH? maar soms het gaat nog niet helemaal goed... nog even goed oefenen... maar in draf is ze onrustiger en sneller... maar dat komt nog wel! Ze is leergierig

Haha ikke!!! Ik doe heel raar in een keer met mijn handen wat ik doe weet ik niet precies maar het is fout! maar zij loopt wel netjes! En vooral voor een pony die nooit goed ingereden is... Had je der maar in het begin moeten zien! en dan NU!!! ( dit was in draf )
Dit waren ze... als jullie commentaar geven moet je rekening houden dat deze pony nooit goed is ingereden en we haar weer aan het beleren zijn het gaat nu al stukken beter!.... voor meer vragen vraag maar