Ik verzorgde Renza alweer 3 jaar geleden, samen met Gaby hier op bokt. Gaby rijdt nog steeds af en toe op haar, maar rijdt nu vaker op Joker (Gaby is nogal groot

Gaby ging eerst nog even op Joker rijden en na afloop mocht ik er ook nog even op

Hij heeft Z gelopen en meneer Bos (eigenaar) rijdt er ook menwedstrijden mee, maar volgens mij is het de bedoeling dat hij uiteindelijk verkocht wordt (maar dat zeiden ze 3 jaar geleden ook al..).
Gaby op Jokertje, uitstappen..
Joker's hoofd.
Ook nog wat foto's van Hiriska gemaakt. Ook een lief paard, heeft eveneens Z gelopen en is een knuffelpaardje

Jammer dat haar neus eraf viel, anders was het wel een leuke foto geweest!

Omdat Miroma op wedstrijd ging (loopt nu L2, mag al wel M1 starten) hadden we haar nog even gewassen.
Hier kijkt ze naar Gaby. Ze staat een beetje onduidelijk op de foto, maar het is een lief paard. Alleen soms een beetje chago op stal, dus ik vond haar altijd heeeel eng

Toen maar naar de wei gegaan en wat foto's van de pony's gemaakt, ik heb nu foto's van alle pony's, behalve van Litho omdat die ook op wedstrijd ging.
De pony's in de wei, v.l.n.r.: Indian, Renza, Silvia en Bendor
Renza

Dr hoofdje

Aan de kant jij! Ik ben hier de baas! (links Renza, rechts Bendor)
Ja daaaaaahag, jij gaat mij uit deze wei halen! (Bendor)
Hier is het weer veilig

Indian, lieve maar zeker niet makkelijke (vooral niet als ze hengstig is) pony. In de wei was ze wel lief, toen we eraan kwamen gelijk hinniken

En Silvia, Renza's grote vriendin.
Renza en Indian. Ze lijken wel op elkaar

Silvia en Renza.
Dag pony's

Verderop in de andere wei stonden nog, v.l.n.r., Romy (dochter van Miroma, is nu 4 jaar ofzo?), Kelly en Romely (dochter van Kelly, even oud als Romy, ze lijken ook best wel op elkaar

In nog een andere wei stonden Joker (achter) en Uro (voor, zoon van Miroma, 2 jaar en sinds kort een ruin).
M'n oor jeukt!

Dat was het dan.