Het is een super gezellige manege en ik wil de manege pony's een allemaal laten zien.
Eerst was de manege niet zo heel erg netjes enzo, maar nu is er al veel heel erg verbeterd! De hoeven worden nu meestal goed verzorgd en de pony's zien er ook niet slecht uit. Gelukkig maar!
Dan beginnen we natuurlijk met mijn lievelingspony! Shalan, een Arabiertje van ongeveer 1.47 en zoo lief!

Dan een pony die heel lang mijn lievelingspony is geweest, Happy day!, heb er ongeveer 5 jaar op gereden maar mag er nu alweer 2 jaar niet meer op rijden om dat ze meer voor beginnendere ruitertjes is en anders te veel moet meelopen. Een kruising tussen een Fjord (kalinka) en iets met arabisch bloed erin. Ze is ongeveer 1.44 meter groot.

Dan de lieveling van Shiloh, Dunday:

Dan 2 grappige kleine ponytjes,
Fargo:

En vlekje:

Dan is er nog een pony, Capari en die staat nu op rust in een wei, die is nog maar net 4 jaar en te vroeg ingereden dus nu mag hij lekker beetje aansterken in de wei.

Dan is er nog een shetje genaamd Bassie:

en een nog kleinere maat shet, Darwin:

Happy day heeft een kindje gehad, Easter. Die is nu alweer 3 geworden en loopt ook een paar lessen mee. Dit gaat verbazingwekkend goed. Hier was easter nog een jaar op 2:

De moeder van Happy day is Kalinka:
Dit was met de wedstrijd en ik zit erop:

Dan heeft Happy day nog een half zusje: Passim

Dan de lievelingspony van Jannelientje: Odisse
Jannelientje zit hier op Odisse

De vroegere lievelingspony van Ingrid: Kazan

Nadja:

Dan zijn er nog 2 kleine ponytjes: Forza
(oude foto, hier was ik 12, nu 17 dus 5 jaar geleden) de pony ziet er nu iets beter uit, ietsje steviger alleen voor de rest wel hetzelfde.

En Mickey

Er is nog 1 pony meer, Pinokkio, maar daar heb ik geen foto's van.
Wat vinden jullie van al deze pony's? Als jullie nog iets meer willen weten van 1 pony, zeg het maar. Dit was een heel werk om alles neer te zetten maar hoop dat het allemaal gelukt is!