Afgelopen weekend heb ik met What gestart op de Nootdorpse dressuurdagen. Twee dagen proeven rijden…..
Als ik geweten had dat ik zo makkelijk door de Z2 gecrost zou zijn, had ik me denk ik niet ingeschreven. Maar goed, ik stond ingeschreven dus lekker fanatiek en vol goede moed ernaar toe vertrokken.
Op zaterdag mocht ik rond de klok van 1600 starten. Het ging voor mijn gevoel best aardig, maar ik weet dat het nog beter kan…. Nog veel beter zelfs….
Maar we hadden in de eerste proef een gedeelde eerst plaats met 222 punten en een envelop met centen. In de tweede proef hadden we een tweede plaats met 219 punten en een enorm hondenpakket voor Stripe, mijn wannabee bordercollie.
Op zondag heb ik wel fijner gereden maar had net wat storende foutjes. Op het moment dat ik mocht starten begon het te regenen en daar hadden we allebei toch wat last van. Maar goed, waren in de eerst proef tweede met 217 punten en opnieuw een envelop en in de tweede proef had ik een eerste plaats met een onwijs mooie wollen deken gesponsord door Hippostar.
Door deze enorm goede resultaten bleek ik ook overallkampioen te zijn in het Z2 en mocht ik opnieuw naar voren komen om een door de Rabobank gesponsorde deken op te halen.
Verder was en vanwege het 5-jarige jubileum een extra prijs, namelijk een waanzinnige camera ter grote van een fototoestel. Vanwege een foutje is die nu aan iemand anders meegegeven maar ik heb al bericht gehad van de vereniging dat de nieuwe camera besteld is en dat die volgende week opgehaald kan worden.
Het was een onwijs leuke wedstrijd op heel fijn te rijden bodems. Enige minpuntje is dat de prijsuitreiking wel errrrrrrug laat is…. Maar ach, we hebben niet voor niks een extra ritje Nootdorp gemaakt!
Op zondag hebben Amanda en Wendy samen foto's gemaakt. Onwijs bedankt allebei!
Gekke ik

Losrijden

De eerste proef

Tweede proef

Dat waren ze! Zoals jullie zien regende het flink door! Vandaar dat de foto's soms iets bewerkt zijn of juist wat wazig door natte lens of gewoon dramatisch zicht

Kapstokopmerkingen kan je voor je houden