Na een jaar heel weinig gereden te hebben (afstudeerjaar, Erasmus-uitwisseling, strenge winter en enkel een buitenpiste beschikbaar, vakantiewerk,...) zijn we sinds kort terug iets vaker aan het trainen (gelukkig, was echt nodig) Maar meer dan 2 à 3 keer per week is het helaas nog niet. Maar hopelijk vanaf september weer wel ! Ondanks dat, maken we mooie vorderingen volgens mij, zo voelt het toch

Springen zijn we al 3 weken op rij foutloos in de B en de dressuur-resultaten (B2) zijn ook zeker niet verkeerd ! (3e, 8e, 9e,...) Dus ik ben hééééél tevreden !!

Sylvana is een milleniumpaardje, dus sinds juni 10 jaartjes jong. Het is een SBS-merrie, springgefokt (Churchill x A Lucky One) Ze is nooit veel op wedstrijden uitgebracht wegens geen vervoer. Maar sinds een kleine 2 jaar had ik genoeg gewerkt en gespaard om een kleine paardenvrachtwagen te kopen, dus nu gaan we weleens vaker op tornooi !

Vorig jaar heb ik niet veel gesprongen, maar zijn we op 4 tornooien van de B1 naar de B2 dressuur over gemogen. Dit jaar zijn we terug fanatiek aan het springen en het lukt best goed !! (Laatste 3 keer waren foutloos, dus hopelijk is dit het begin van een goed seizoen
)Maar nu, foto-tijd !!!
Deze zijn van dressuur vorige week zondag.
Jammer genoeg enkel van het losrijden, want m'n fotograaf heeft voor mij gelezen

Even serieus kijken
(Hoezo, stress?
)http://www.mijnalbum.nl/Foto-OWSHRABJ.jpg
En dan nu de springfoto's van deze zondag
Losrijden

Kruisje

Oxertje (met aan beide kanten van de sprong een 'personal coach'
)

De piste binnenrijden.. Stress-moment bij uitstek

Hindernis 1

Hindernis 3

Hindernis 9

Hindernis 6

Ik ben benieuwd

Een fijne reactie vinden we altijd leuk natuurlijk

(De grootste dingen die mij opvielen zijn: mijn handen moet ik vaak meer dragen en rechtop houden, meer voor me uit kijken en soms geef ik teveel mee boven de sprong
)