Max voor het eerst op bokt, en thuis!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Leslie90

Max voor het eerst op bokt, en thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 15:27

Jaja, eindelijk is mijn ventje thuis :D
Na 2,5 week wachten, en dat duurde lang hoor...

half 7 opstaan, en laat ik daar nou net een hekel aan hebben. Ben totaal geen ochtendmens :+ maargoed, voor Maxje doen we dat natuurlijk.
Ik, een vriendin, haar vriend en me moeder moesten eerst nog de trailer ophalen, we hadden er één moeten huren omdat een veulen die me vriendin moest vervoeren met de trailer, gezellig door het dak heen ging :Y)
Ging er een beetje met een hard hoofd heen, hij is 1 jaar en heeft nog nooit op een trailer gestaan. Eenmaal daar was hij al helemaal klaar om vervoerd te worden, nog even gezellig koffie gedronken bij de fokker en toen... juist, laden :P dat ging niet zoals ik had verwacht!
Wat is Max de rust zelf, absoluut niet bang, we hebben hem spelende wijs geladen, en met nog geen 5 minuten stond hij in de trailer.
Toen we eenmaal gingen rijden is mijn vriendin haar vriend bij Max in de trailer gebleven, maar ook tijdens het rijden vond hij het allemaal wel best. Hij stond wel te trillen maar had niet de drang om de trailer af te breken :Y) gelukkig.

Het was de bedoeling dat we naar Moerkapelle gingen, maar aan het eind van het liedje bleek dat er nog een stal vrij was in Haastrecht, voor ons dichterbij, en leuk voor de dochters van de fokker. Die wonen ook in Haastrecht en komt Max vandaan :D ze waren echt gek op Max, dus het is leuk voor ze dat ze 'm toch nog kunnen bezoeken.

Eenmaal op stal aangekomen even in de box gezet om te kalmeren, en toen meteen het land op.
En meteen al een maatje! hij vond het helemaal geweldig :+ nam gelijk een speurt naar achteren naar de andere paardjes toe.
Ik had het zo druk met Max verhuizen dat ik amper tijd had om foto's te maken, maar heb er toch 2 van hem en zijn nieuwe (dikke) vriendin Stitch <3

Afbeelding Afbeelding

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 17:18

Hij is leuk die bont haflinger van je.

moniqueXO

Re: Max voor het eerst op bokt, en thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 19:15

Leukkkk! :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 21:52

Wat een leuk ding! <3
Hou eigenlijk niet zo van bont maar deze vind ik wel mooi!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 09:31

HA --> VVDD

Marlis

Re: Max voor het eerst op bokt, en thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:45

Hij is leuk :)