Jaa, Ook ik en Misty waren afgelopen week op Knhs instructieweek!
Misty heb ik nu 2 jaar, en sinds dit jaar ben ik pas echt bezig met de dressuur voor elkaar te krijgen.
Op het moment zijn wij net L1 gestart.
Dankzij Rianne, Marloes, Jetske, Dyanne en Natalie heb ik een hele zooi foto's verzamelt!
Hier dus een hele kleine greep uit die foto's en een verslagje erbij.
Maandag
Op Maandag hadden we 2x een dressuurles, 's ochtends een half uurtje. en 's Middags een uur.
Beide uren heb ik haar erg fijn kunnen rijden, alhoewel beide uren de bakken erg eng bleven en vooral 's middags doordat er mensen door de bosjes kwamen lopen aan het begin.
Dinsdag
Hadden we 's Ochtends weer zo'n saaie dressuurles. Maar weer fijn kunnen rijden totdat ze erachter kwam dat ze naast de baan aan het crossen waren, toen was de concentratie weer weg..
http://img38.imageshack.us/img38/8412/afbeelding205.jpg

's Middags hebben wij nog op het hoofdterein kunnen springen. Misty was erg braaf en we hebben zelfs de heuse waterbakken gesprongen zonder weigeringen!

Woensdag
Weer een dressuurlesje, ze had wat spierpijn en rustig aan gedaan, 's middags de buitenrit overgeslagen en foto's gemaakt van anderen.

Donderdag
Na 's Ochtends álweer zo'n saaie dressuurles doorgewerkt te hebben waar ze wel enorm lekker los over de rug liep mochten we 's middags eindelijk crossen.
De paparazzi was er weer bij (Marloes, Natalie en Jetske) en samen met Jill hebben ze zich schuin gelachen om de stomme half spring acties door mijn stuurfoutjes. Maar we hebben wel lekker gecrosst, en hoewel ze in voorhout elke week problemen heeft met de waterbak liep ze er hier zo in!

http://img819.imageshack.us/img819/1521/dsc1360.jpg
bloopertje:

Vrijdag
Hadden we een keuzeles, en kon ik dus al om 8 uur op mijn paard voor de crossles. Weer erg fijn gereden, iets betere afstanden en iets minder druk. Maar het zou toch niets zijn zonder bloopers dus hebben ze zich weer krom kunnen lachen om mij

Het was echt een hele leuke week, lekker gereden en veel lol gehad. Voor Misty heel goed veel ervaring met vreemde bakken en drukte, was echt een topweek

Oja, wij hebben nog heel veel verbeterpuntjes, voornamelijk in mijn houding, daar mag je commetaar op geven, maar het is itp dus je hoeft me niet de grond in te boren..