- Ehhm, tja...

Na al die topics van de KNHS intructieweek te zien vond ik het wel leuk een eigen te maken. Ik heb het er onwijs naar mijn zin gehad en veel vrienden (en vijanden

Foto's door Marloes, Jetske en Rianne (www.riannevanderlei.nl) en fysieke en financiële ondersteuning door Jill, super bedankt meiden.

Onora is een 14 jarige merrie, al bijna 2 jaar in mijn bezit. We rijden B dressuur, springen nog niet officieel en crossen ook nog niet voor punten. Wel doen we de laatste twee erg veel omdat we het beide superleuk vinden! Omdat Onora niet helemaal lekker liep de dagen voor kamp, heb ik vaak maar één van de twee lessen meegereden, met voorkeur sloeg ik dressuur over.

Maandag geen foto's, was meer kennismaking. Dinsdag hadden we alweer springen. Ik geef inderdaad soms teveel mee, daar moet ik aan werken. Ik heb één rondje L (100 cm) en één rondje M (110 cm) gesprongen.

http://i26.tinypic.com/3310rid.jpg

En ook nog de M/Z sloot gesprongen, ze sprong er bijna in.

Woensdag lekker dressuurrondje gedaan:

Donderdag eerste crosstraining op 't leuke terrein daar. Heb niet heel lekker kunnen rijden door de manier van lesgeven, ben ook nog een keer gevallen (eigen schuld) en daardoor geen heel fijn gevoel. 's Middags nog gedressuurd, ging helaas ook niet denderend.
Hand omhoog moest van de instructrice zodat ik recht ging zitten.

Vrijdag kon je kiezen wat je wilde doen en ik heb voor crossen gekozen. Niet alleen omdat ik dat het leukst vindt, maar ook omdat de les van donderdag niet lekker ging. Deze les was super fijn en we hebben heerlijk gesprongen.

Het water liep ze in één keer in!

Rijtechnisch commentaar mag, al weet ik wel waar ik aan moet werken.