Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
josien schreef:astrid misschien leuk om is te kijken naar de eerdere filmpjes van Pablo. Ik heb hem nu 4 jaar. In die 4 jaar is dit paard dat qua bouw zeer moeilijk is, naar extreem zwak dat hij bijna niet op zijn eigen benen on staan naar dit geworden.
Als ik hem meer op de achterhand rij kan hij dat lichamelijk ook niet aan. Dit zorgt voor overbelasting in zijn sprong en kogels. Dus werk ik naar balans en niet zo zeer naar verzameling. Het dressuur plaatje zou ik met dit paard nooit goed krijgen vanwege zijn bouw. Daarbij vind ik dat ook helemaal niet belangrijk. Een los ontspannen fijn bewegend paard is voor mij helemaal goed.
Als ik de eerdere filmpjes terug kijk zie ik wel heel veel verandering. Dus ben helemaal trots op hem.
CrazyCat schreef:Leuk om hier dit filmpje van Pablo te zien!
Je hebt en hoop met hem bereikt en dat vond ik met name te merken aan hoe relaxed hij op de NH dag was toen we even stonden te praten toen je buiten stond te wachten voor je demo.
garny95 schreef:ik hoop dat je veel mensen kan inspireren met jullie rijkunst, mooi hoor, hoe is het je eindelijk gelukt om hem in juiste buiging te krijgen ?