Hij heet Vivaldi, 8 jarige KWPN ruin van Welt Hit II.
Het is de bedoeling om hem in September direct in de L2 te gaan starten en vlot richting de Z.
Dat komt mooi uit als ik ze samen mee neem dat ik niet in de zelfde klasse start ( Showtime gaat B in Oktober)
Afgelopen zaterdag was er clinic van Laurens v. Lieren in de buurt en ik heb me daarvoor last minute ingeschreven
ookal had ik pas een keer of 5 op Vief gezeten..
Mariska (Jinte) is gekomen voor foto's "SUPER BEDANKT!!!!!!
Het is echt een HEERLIJK paard met veel karakter. Ik moet echt laten merken wie de baas is anders neemt ie de boel in de maling.
Hij vond de witte hekjes eng en stond regelmatig op zijn achterbenen als hij ergens niet heen wilde
Ikdenk echt dat dit mijn toppper wordt om snel hoger te komen, aangezien ik Show de tijd wil geven.
Vivaldi toont erg veel aanleg voor passage/piaffe. Ik train dit absoluut niet maar voel het. Laurens vond ook deze weer erg leuk

Het is natuurlijk nog lang niet perfect maar we hebben wel echt een goede klik en met goede training heb ik veel vertrouwen!

Instappen samen met Ladylay

Hier ga ik net staan in de beugels dus niet heel charmant

Toen ging het regenen en zijn we naar binnen gegaan. Binnen vond hij erg spannend en was hij nogal stout
Toch nog 2 leuke plaatjes:

En de mooiste voor t laatst:

Volgende week komt Nicole Romkes weer om foto's te maken en dit keer ook van Vivaldi.
Dan kunnen jullie zien of we al vooruit zijn gegaan in 2 weken

Maar dat belooft alleen maar goeds, een ruiter die zo'n paard de baas kan en dat om weet te zetten in wat je hier al neerzet