GinnyBanshee schreef:wauw kell, dat ziet er heel ontspannen uit, het is idd te zien dat hij het opstappen spannend vindt, dan loopt hij heel ff kort, maar prachtig om te zien op de andere filmpjes hoe jij hem weer ruimer laat lopen. Hij heeft trouwens ook wel leuke gangen joh! Ik moet hem echt maar is een keer komen bewonderen hoor 
Het opstappen is inderdaad nog spannend maar het gaat steeds beter 
Hij kan ook heel best lopen ja. Vooral als hij meer gaat ontspannen en op de juiste manier de aanspanning gaat leveren.
Als je een keer langs wil komen moet je maar een gil geven.
Mindfields schreef:Daar is de knappe man! Het was erg leuk gister en jullie mogen trots zijn op jezelf hoor! Hij heeft het zo goed gedaan, maar dat kon hij alleen maar omdat jij hem daarbij hielp, dus mooi staaltje teamwork!
De controle loslaten is het allermoeilijkste van paardrijden, durven weggeven betekent terugkrijgen maar voor je gevoel heb je dan minder controle. Maar zoals ik al zei, een dier van 600 kilo dat wil rennen, gaat ook rennen als je teugels kort zijn, dus het is slechts een schijnveiligheid. Maar we snappen allemaal hoe eng het is als je al weet hoe hard hij kan!
Het mooie is dat je gister meteen zag dat hij merkte dat je hem vertrouwde, ook met langere teugels, en direct kreeg je meer ontspanning en daar kreeg jij weer meer vertrouwen van. Was echt mooi om te zien!! Het versterkt elkaar meteen dus.
Jullie komen er wel hoor!
Ohja en bedankt nog he,
, nou ben ik weer verliefd geworden op een paard! <3
Thanks Noor!
Vond het helemaal een super ervaring.
Niet alleen het lessen zelf maar ook gewoon en zomaar kunnen rijden in een vreemde bak en de trailerreis.
Hij deed alles zo ontzettend braaf, ben echt ongelovelijk trots op hem!
Gister heb ik weer verder kunnen werken met hem.. hij had wel een beetje spierpijn maar hij hij heeft heel goed zijn best gedaan
Haha enne verliefd mag je zijn hoor.. ik verkoop hem niet dus dat scheelt ook weer een dilemma 
zasread schreef:Ik vind het nog steeds zo prachtig hoeveel tijd en ruimte jij Adorno geeft om rustig aan in zich zelf maar ook met jou te groeien.
Petje af, waar jullie, nu nog geen jaar later, staan +:)+
Dank je wel Sanne
Adorno is ook echt een prachtpaard..
Het eerste wat Noor riep toen hij de trailer af kwam.. wat is hij prachtig! Zo mooi zie je hem op de foto niet..
En dat is waar.. Adorno is niet vast te leggen op een foto.. die geven totaal zijn prachtige uitstraling niet..
Zijn karakter maakt hem het allermooiste en dat zie je alleen IRL
Annash schreef:Ik vind jullie echt een mooi stel samen Kelly!!
Zie zeker al vooruitgang op de foto's en ben dan ook heel benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht komen! Maar het komt vast allemaal goed. Succes :)
Dat vind ik eigenlijk ook het leukste..
Mijn leven met Adorno is 1 groot avontuur..
Onbekend waar we zullen uitkomen maar dat maakt het zo leuk.
Het belangrijkste vind ik dat hij happy is..
lovesFIRE schreef:Ziet er zeker ontspanne uit!
[size=9]ze is overal wat lang mag wat meer bijmekaarMaar gewelid paardje heb je zeker ![/size]

Hij kan mij niet lang en uit elkaar genoeg worden..
Door zijn angs wordt hij namelijk juist heel kort en door hem lang te rijden krijgt hij de ontspanning.
Als hij lang en op eigen benen is gaan we wel weer een keer wat meer gedragenheid vragen.
maar daar zijn we nog lang niet.