Lis zelf is een inmiddels 12 jarige stermerrie bij het NSvT, ze is maar 1m52 hoog en we rijden voornamelijk dressuurmatig, al maken we regelmatig een buitenrit of pakken we een springlesje mee voor de afwisseling.
Commentaar mag altijd, maar wel vriendelijk en onderbouwd. Ik zie zelf dat er nog genoeg verbeterpunten inzitten en mijn instructeurs zijn beiden kundig zat.
Dan nu de foto's (niet op volgorde en met dank aan Berendje):
Uitgestrekte draf:

Linkergalop:

Uitgestrekte galop rechts:

Schouderbinnenwaarts:

Verzamelde draf:

Ook vind ik dat als ik mijn proef uit kwam van WAUW ging goed dat t ook echt goed ging en ik te vaak niet de punten kreeg die ik verdiende..
ook viel hij de laatste 3 maanden dat ik wedstrijd reed en we dus hard trainde vaak. We zijn 2x vanuit de galop gevallen... knakte door zijn knietje heen of weet ik wat :S en 1x vanuit draf.. ja daar lig je dan! dus denk ook dat hij het niet echt meer aan kon. dus beter om te stoppen!
Scheelt toch.
iedereen moet zijn eigen beestje nemen!
Dat jouw/mijn paard het wel fijn doet in de sport heeft niet altijd met lichaam te maken he, de mentaliteit van je paard speelt ook een grote rol en wie weet heeft die van jou dat wel veel beter dan dat sportgefokte (goed omschreven Sonja!) diertje!