Wie gaat er dit jaar allemaal naar Horse Event? lijkt me leuk om naar te te gaan ben er nog nooit geweest wat houd het eigenlijk allemaal precies in! wat kan je erdoen enzo
Ben er nog nooit geweest, ga er dit jaar misschien naar toe, progamma staat op de site volgens mij Er zijn allemaal clinics en natuurlijk de halve finale van de zitcompetitie!
Justme_Lisaa
Geplaatst: 05-07-10 07:00
Ik ga zaterdag! Ben er vorig jaar geweest en had het erg naar me zin, het is dus een echte aanrader.
Ik ga 11 september, de meiden aanmoedigen in de halve finale en eventueel de finale van de zitcompetitie Natuurlijk verder nog wel rond snuffelen en kijken!
Claudia78
Geplaatst: 06-07-10 14:57
Ik wil ook dit jaar voor het eerst heen. Of het gaat lukken weet ik niet. Ik zou graag kennis willen maken met het Noordzweedse paard die daar ook komen. Bovendien lijkt het me onwijs leuk om eens mee te maken.
elinetjee18
Geplaatst: 06-07-10 15:02
Ik ben van plan om er heen te gaan, op zondag! Ik kom er al 5 jaar en het bevalt me nog steeds goed vind het altijd prachtig om te zien! Woon er dan ook maar 5 minuutjes fietsen vandaan dat is natuurlijk helemaal handig
HorseEvent
Geplaatst: 06-07-10 15:38
Leuk om te horen dat jullie weer massaal naar Horse Event komen!
Als organisatie van Horse Event zijn wij afgelopen tijd druk bezig geweest met het schrijven van het Horse Event magazine. In het magazine lees je alles over de highlights van het programma, maak je kennis met de nieuwe clinicgevers, lees je alles over de Nederlandse toppers in voorbereiding voor de World Equestrian Games in Kentucky en nog veel meer! Het magazine wordt verspreid met Bit, Hippo Revue, de Paardenkrant, Paard&Leven en MenSport en zal daarom bij vele van jullie op de deurmat vallen. Ben jij benieuwd naar het resultaat? Klik dan op deze link: http://horse-event.info/_database/Magazine%20Horse%20Event%202010_LORES.pdf
Wanneer jullie nog vragen over Horse Event hebben, dan horen wij het natuurlijk graag.
Groetjes van de organisatie van Horse Event
riannetjhe
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-10 20:36
leuk om te horen allemaal! maar wellke dag is nou het moois
Ik ga erheen!! Waar kon ik ook alweer de kaartjes bestellen?
AnkeFoto
Geplaatst: 11-07-10 00:02
Joehoehh! Ik ga ook weer , op de zondag en heb mn kaartjes al binnen! Leuk evenement op een prachtige locatie! Vorig jaar voor het eerst geweest en foto's gemaakt, dit jaar weer! Foto's Horse Event 2009