Zanita is een 6 jarige merrie van Corland.. Ik heb haar nu een jaar..
Vorig jaar waren we echt nog aan het knoeien.. Telkens als ik een nieuwe hindernis voor de eerste keer aanreed wilde ze gaan staan.. Op een gegeven moment kwam ik het parcour niet eens meer rond. Nadat we nu een aantal springlessen erbij hebben gehad en weer wat oefen en gewone parcoursen hebben gesprongen gaat het nu weer super.
Donderdag waren er kringkampioenschappen van onze kring.. Daar heb ik me voor opgegeven met het idee van.. Als ik rond kom.. Dan heb ik het goed gedaan.
De 1e manche waren we foutloos. Dus ik was al helemaal gelukkig.. Tot mijn verbazing sprongen we ook de 2e manche helemaal foutloos rond.. Jeej als 1e dubbelfoutloze mocht ik starten in de barrage.. En wonder boven wonder sprong mevrouw weer foutloos rond.. Nou mijn lach kon niet meer breder want wat was ik blij dat het nu weer goed gaat! We hebben het resultaat afgewacht en we zijn 3e geworden van onze kring. Een hele nette (onverwachte) prestatie!
Zani was aan het einde wel moe, helemaal met dit warme weer.. Dus thuis heeft ze lekker een douche gekregen en haar welverdiende brok natuurlijk
haha!Hopelijk vinden jullie de foto's leuk.. Ik ben er echt super blij mee.. Deze foto's zijn gemaakt door bokker AnkeVivaldi! Nog bedank hé!!

Hoofd Zani

1e manche
hindernis 2

Hindernis 3

Denk in de dubbelsprong

Klaar

Paard die het leuk vind om een zweep vast te houden

2e manche

Braaf peerd

Heel blij!!

Bedankt voor het kijken!

Ik weet nog wel dat je eerst veel moeite had met haar.. en kijk nu is, maar liefst 3x foutloos rond komen én in de prijzen! Ben trots op je! 
En vind Zanita er goed uit zien!