Einde van ons samen zijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

shanna_dw

Einde van ons samen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 21:36

Pff ik heb een super moeilijke beslissing genomen. Na 9jaar samen zijn met mijn pony beauty moet ik nu afscheid nemen.
Even info
Beauty
18jaar
Merrie
Helaas kom ik er nu financieel alleen voor te staan (gescheiden ouders en ga nu alles zelf betalen) en moet ik een keuze maken. Heb ook nog een quarter hengst van 8jaar en ga met hem verder gaan. Daarom heb ik voor haar een nieuwe thuis gezocht waar ze de aandacht krijgt die ze nodig heeft de wandelingen die ze graag doet vroeger bij mij elke week, nu maar 1keer per maand dus dat vind ik zonde voor haar. Ze gaat naar 2meisjes die nog een pony hebben van 22 jaar een ruin en daar kan ze lekker verwend worden en de nodige beweging krijgen die ze verdiend ik ga ze super hard missen maar het zou egoïstisch zijn mocht ik haar uit eigen belang houden terwijl ze een thuis verdiend waar ze de nodige aandacht, wandelingen krijgt. Ook gaat ze daar dag en nacht buiten lopen wat bij mij niet het geval is ivm mijn hengst. Als hij buiten gaat moet zij opstal en met dit weer is dat echt zonde. Sorry voor het verhaal maar moest het effe kwijt
mijn maatje ik ga je zo hard missen wat wij hebben zal altijd blijven en uit het oog maar nooit uit het hart en ook al mag ik je altijd komen bezoeken ik zal je missen en aan je denken, ik ga alle momenten koesteren die we hadden en deze week maken we onze laatste wandeling samen maar dat betekent niet dat dit het einde is dat we elkaar zien. Beauty je blijft voor altijd in mijn hart
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:19

Lijkt me moeilijk om te moeten kiezen als je 2 paarden hebt ...
Mooie merrie om te zien!

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:51

Lijkt mij idd een moeilijke beslissing, sterkte :(:).

Aangezien je ouder bent dan 16 jaar, J-ITP => ITP

xIndyraah

Re: Einde van ons samen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:40

Mooi beestje !
Spijitig dat je ze moet wegdoen.
sterkte !

Alicia

Re: Einde van ons samen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 13:46

Sterkte ! Lijkt me vreselijk om in jou schoenen te staan !