Geschaarde trailer A12 De Meern

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

Geschaarde trailer A12 De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 12:27

Hallo allemaal,

geen idee of dit goed staat hier, maar reed net de afslag af op de a12 naar de meern, zie ik aan de andere kant, tot mijn schrik een geschaarde trailer met 2 paarden er naast.

Was benieuwd of het een bokker is toevallig en of alles goed is afgelopen.

LadyLuna

Re: Geschaarde trailer A12 De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 16:29

Het was inderdaad een bokker, ik was een van de inzittende samen met mijn moeder.
Gelukkig mankeren wij niks. De paarden zijn redelijk.
Het paard heeft veel vooral redelijk oppervlakkige wonden.
De pony heeft ook veel wonden, maar ook 2 diepe wonden tot aan het bot, beide staan nu in de kliniek.
De pony moet hoogstwaarschijnlijk geopereerd worden.

Wonder boven wonder, ik ben nog steeds in shock, tegelijkertijd blij dat het nog zo 'goed' is afgelopen. Het had vele malen erger kunnen zijn.
Ook geen andere automobilisten gewond geraakt of betrokken bij het ongeluk, thank God.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 16:33

Zo...dan zijn jullie er redelijk goed afgekomen. Hopelijk komen je paardjes ook snel weer naar huis en valt het achteraf allemaal mee.Kan me voorstellen dat je nog zit te bibberen :(:) Hoe heeft het ongeluk kunnen gebeuren? Het is ook altijd mijn grote angst...Een ongeluk krijgen met de trailer..

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 16:58

We wouden invoegen naar links verder richting de A12. Daar ging het mis vanwege snijden door een andere bestuurder.
(kan wel precies vertellen hoe dat ging maar heeft geen toegevoegde waarde)

De trailer begon te scharen en de auto begon van links naar rechts te gaan daardoor telkens erger.
Op een gegeven moment raakte de trailer uit balans en kantelde dus om. Vervolgens sloeg de auto over de kop.

Het dak was van de trailer, en toen ik uitstapte op zoek naar de paarden liepen hun los op de snelweg.

Hoe en dat ze los zijn gekomen is ook een wonder.
Het lijkt nu allemaal nog heel erg onwerkelijk.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:02

Wow, wat een nachtmerrie, hopenlijk komt het met beide paarden weer helemaal goed!
Ik heb altijd in De Meern gewoond dus dan valt zo'n bericht je extra op!
Sterkte, ook voor jullie zelf, wat een schrik!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:03

Jeetje, wat een verschikkelijk ongeluk om mee te maken (inderdaad de angst van elke paardeneigenaar).
Hopelijk vallen de verwondingen mee op de kliniek en zijn beide paarden er binnenkort weer bovenop!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:03

:oo jeetje! Sterkte ermee :(:)
En hopelijk knapt iedereen snel op ;)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:05

Wat een vreselijk ongeluk!
Ik hoop dat de paarden er helemaal bovenop komen!
Sterkte!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:08

Ooohh wat een nachtmerrie zeg!

Frustrerend dat het door iemand anders komt die je afsnijd.. Die is zeker verder gereden?

Ik hoop voor je dat je beide paarden er snel weer bovenop zijn!

Sterkte!!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:10

Ik heb het inderdaad gezien, ik kwam uit de tegemoetkomende richting. Ik zag een bruin en een zwart paardje staan en een trailer die omgevallen was. Erachter stond inmiddels dikke file zag ik. Dat moet flink schrikken geweest zijn, wij zeiden in de auto nog tegen elkaar dat de paarden gelukkig nog op hun benen stonden want je vreest toch altijd het ergste als er iets met de paarden in de trailer gebeurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:11

Tjee meid, wat erg! Ik hoop dat het snel weer goed is met het paard en de pony en dat je zelf ook een beetje bijkomt van de schrik :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 17:28

jeutjee, dat was dan dus vlak bij mij...!

Maargoed, jee... Dat is ook je grootste nachtmerrie... Gelukkig zijn jullie er redelijk vanaf gekomen... :(:) Heftig! Sterkte....

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:13

jeetje wat afschuwelijk.
Sterkte voor jullie en ook voor je paard en pony.

JoyceR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:18

Het lijkt verdomme wel een ongeluks-dag,
zit de hele tijd al met tranen in mijn ogen en ja hoor daar komen ze weer....
Mijn vader heeft door een val vandaag zijn rug gebroken,
ik ben net nieuw hier maar zie mijn berichtje, daar stel ik me voor en vertel wat er gebeurd is: [RT-D] Even voorstellen en probleem voorleggen.

Maar heel veel sterkte met je paardjes en ik hoop dat ze snel beter worden!!!!

hessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:27

jeetje wat een nachtmerrie zeg.
gelukkig zijn jullie er nog redelijk vanaf gekomen.
Hopelijk komt de pony er ook bovenop.
Heel veel sterkte in ieder geval

Misschien een stomme vraag, maar waren jullie toevallig op wedstrijd in Bergschenhoek?

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:16

Wat afschuwelijk! En dat doordat je gesneden bent door een ander.. is diegene nog gestopt? zal je maar op je geweten hebben!
Sterkte met jezelf en de paarden, gelukkig is het nog redelijk goed afgelopen.
Auto en trailer zeker total loss?

linda22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-10 21:42

Nou gelukkig dat de paarden er nog aardig goed van af gekomen zijn. Ik schrok er van toen ik het zag, maar toen ik ze zag staan toch ook wel opluchting. Ook geluk dat de paarden er niet van door zijn gegaan en niet geraakt zijn door overig verkeer.

Fijn om te horen in elk geval! En erg begrijpelij dat jullie je rot zijn geschrokken.

diesuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 08:52

Ik kan me de schrik heel goed voorstellen, elke keer als wij met de trailer weg gaan heb ik stress.
Heel veel sterkte, ik hoop dat je paard en pony snel weer de oude zijn.

gr karin

realmagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:07

Wij stonden in de file erachter, zat flink te balen van de file :o en toen we er voorbij reden zag ik die trailer staan, en ik dacht jezus wat is hier gebeurd, stonden daar paarden in?
had het kippevel op mijn armen staan, wij waren op weg naar een party, maar dit heeft me de hele dag niet losgelaten ( zoiets is mijn ergste nachtmerrie) ik ben nu net weer thuis en heb eerst eens gezocht op bokt en gelijk kwam dit eruit.

Ben erg blij te lezen dat er geen doden zijn gevallen, dat de paarden er nog redelijk vanaf gekomen zijn.

Wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat ze de dader _-:( op kunnen sporen,er hangen daar zoveel camera's

tellom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:03

Tjeetje ik ben me gisteren kapot geschrokken ik en mirjam en tristan reden op weg naar die wedstrijd tot marlies belde dat jullie een ongeluk met de paarden had gehad,
Ik wist even niet meer hoe ik het had als dat maar goed afgelopen was want dat kon marilies op dat moment ook niet vertellen.
Heel veel sterkte toegewenst en ook natuurlijk je moeder want die heeft het nu ook niet makkelijk denk ik.
Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen met je paarden en dat je het allemaal een beetje kan verwerken.
:(:) Y;(

Vigo2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:39

Hoi,

Heel veel sterkte de aankomende tijd. Hopelijk komt alles goed.

Hebben gisteren op de wedstrijd de hele dag aan jullie gedacht.

Groeten Femke

wigke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:19

hoe is het nu inmiddels met de paarden, omdat de pony misschien geopereerd moest worden?

Buddy87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 07:52

Hoop dat het goed komt met de paarden! Ik kwam ook vanaf de andere richting en zag de trailer liggen, mijn vriend zei nog: ik zie geen paarden erin, helaas zaten deze er dus wel in ;( Ik zei ook gelijk tegen hem: vast weer iemand die heeft gesneden en geen rekening houd met het gewicht en remkracht met een trailer |(

Nachtmerrie!

Duim voor je dat alles goed komt!

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:38

Ik was zelf op weg naar het NK-acro, toen we in de file kwamen, en gelijk schrokken doordat het zolang duurde, we moesten wel optijd zijn.

Alle auto's van de rechterbaan moesten links invoegen.
Toen we uiteindelijk vrij dichtbij kwamen, zagen we een trailer aankomen rijden, die bleef ook maar links rijden.

Dus, ik gelijk de schrik, 'huh wat gaat die doen, je moet naar links' Nouja, toen kwam ik tot de conclusie, straks zijn er paarden bij betrokken, en ja hoor, een omgevallen trailer.

Zo zat wel met tranen in mijn ogen, me voor te stellen hoe dat gebeurd was, voornamelijk ook hoe die paarden eruit gehaald zouden zijn. Nouja, achteraf dus heel simpel.

Maar het was indd wel heel erg zielig om te zien.
Hoe heb je ze uiteindelijk de trailer nog ingekregen?! :o

SUPER VEEL STERKTE!

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 16:40

Oe gadverdarrie. Doodeng. Hopelijk komt het allemaal goed met zowel paard als ponie als met jullie!!