Wat een bloedhete dag is maakt natuurlijk wel top foto's.
De eerste keer voor mij dat ik hier foto's plaats.
Ik hoef verder geen rijtechnisch commentaar,vond het gewoon leuke foto's zo met dat zonnetje.
De Sjiem is 14 jaar,ik rij hem nu 2,5 jaar en hiervoor heeft hij dik 6 jaar in de wei gelummeld na in het M2 te zijn gereden.
Het is een BWP'er van Lys de darmen,springen gefokt dus.Inmiddels 8 winstpunten en ik wil natuurlijk graag de laatste 2 voor de Prix st george.
Daardoor het ik veel te braaf gereden,uit angst op foutjes.Stom,daardoor 59,29% en 58,27% met als opmerking steeds:meer afdruk en expressie....
Vulkaan is ook 14 jaar,ik rij hem nu bijna 2 jaar,hij heeft hiervoor M2 gelopen.NRPS'er van Valentijn,zelf nog nooit van gehoord.
Hij loopt ook nog regelmatig aangespannen,super braaf dier.Geen talent,maar doet altijd zijn stinkende best!
Aangezien ik met dit paard nooit gedacht had zo ver te komen ligt er niets geen druk op en verbaast hij me steeds weer.
Brave proefjes,met een paar fouten van mij.We waren 2de met 61,43% en 3de met 63,57% en hebben er nu al 6!
O ja:voor de minder bijdehante kijker,schimmel is de Sjiem...

Bedankt voor het kijken!

Mag ik vragen wat voor merk zadel er op vulkaan ligt die is namelijk echt om te kwijlen!