ik ben 48 jaar oud, zelf een paard hebben was ooit mijn droom, ..helaas kwam het er nooit van.
toen mijn dochter werd geboren en opgroeide tot een enorme grote dierenliefhebster...(we hebben dus al vele dieren gehad...2 honden, konijnen, ratten, duif, en nu een baard-agaam en een rottweiler..)
wilde mn dochter op paardrijden...we hebben, man en ik, haar altijd weggebracht en bleven daar altijd de lessen volgen..heerlijk, ..wat een genot...
..kon uren kijken naar de verschilende paarden....totdat de instructrice tegen mij zei...Meid neem ook les..ik twijfelde enorm, ben een schijterd,, altijd bang om ergens af te vallen..maar de wil was groter dan de angst..ik heb een jaar les gehad...dwz..de basis heb ik een beetje onder de knie...mijn eerste les was op een enorme Tinker..oh my god..ik werd knettergek op dat beessie...helaas ben ik gestopt na 1 jaar wegens gezondheidsklachten...maar mn liefde voor Tinkers was geboren..en nu jaren later...hebben we Tristan..een vrolijke dondersteen, altijd smerig..maar zoooo lief...vandaag dus 5 jaar geworden...ik ben happy...
Tristan en dochter..

Tristan in de regen..

..na een modderbadje..

en ff knuffelen..met mij..