BD in het zonnetje!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_90

BD in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 21:43

Hee!
Hieronder wat foto's van mij en B.D. (Biedie), mijn net vierjarige merrie (Elegant x Koss). Ze is sinds eind februari onder het zadel en we doen het rustig aan. Vandeweek voor het eerst een stukje gegallopeerd (op mijn aangeven), verder lekker bezig met balans, op eigen benen lopen, sturen en schakelen. Dit is de eerste keer dat ik op mijn nieuwe zadel reed (op het even rijden met passen na), dat zit nog een beetje onwennig. Halverwege mijn beugels een gaatje langer gemaakt, aan de foto's was terug te zijn dat ik daardoor mijn benen niet meer zo naar voren afsteek. Voorheen altijd op een vzh-zadel gereden, dus dat is wel even een omschakeling.
Verder heb ik vooral veel gestapt, van draf zijn niet zoveel foto's gemaakt. En ja, ik speel heel graag piano :o
Wat vinden jullie ervan?

1.)
Afbeelding

2.)
Afbeelding

3.) Ja, af en toe weet ze niet waar ze haar hoofd moet laten... :z
Afbeelding

4.)
Afbeelding

5.)
Afbeelding

6.) Wat ik hier aan het doen ben? }:0
Afbeelding

7.) Terugsturen richting hoefslag
Afbeelding

8.)
Afbeelding

9.) Nadien lekker rollen!
Afbeelding

Dan nog twee foto's van op het land vandeweek!
10.)
Afbeelding

11.)
Afbeelding

BelleA

Re: BD in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 22:49

wat eeen schatje! Lekker dat je zo de tijd neemt om hem te beleren en op zijn eigen benen te laten lopen.. je voelt zelf altijd t beste aan waar je paard aan toe is! :D knap dat je hem bitloos tijd! Ziet er lekker ontspannen uit! geniet er van!

Vippie

Re: BD in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 15:37

Owww wat een lekker ding is het zeg, en grooooooootttt!! Wow!!