Tristan vind het erg moeilijk om snel te blijven en om wat groter te gaan, vooral in draf. De wissels kon ik tot een paar maanden terug niet eens aanraken, want dan ging 'ie helemaal over de zeik. Nu is het kwartje een kant op aardig gevallen, die van rechts naar links gaan eigenlijk wel fijn (nog niet altijd helemaal op de hulp en soms wat hoog in 't kruis, maar in 1x en mooi doorgesprongen!), de andere kant op wil nog niet. Maar dat komt wel goed, heb ik alle vertrouwen in

Lekker losdraven;

In het loswerken neem ik veel stukjes oefeningen mee, wijken, SB, travers en hier wat aan het voorbereiden om een appuyement in te zetten. Dan vang ik 'm na een paar passen op aan m'n binnenbeen om hem bijv. weer terug te wijken. Mooi aan het buitenkantje en van m'n binnenhand af;

En de andere kant op doen we dat natuurlijk ook;

Dit is echt typisch Tris, even om het hoekje moeten kijken

Kontje wat naar binnen, richting arbeidspirouette. Vind 'ie nog niet zo grappig, en hij denkt geloof ik dat het beter gaat als hij lekker zwiepert met z'n staart, van mij mag 'ie

In de hoek wat extra buigen en scherp maken op binnenbeen;

Om daarna een appuyement in te zetten... Voor een proef moet de schouder meer voor, maar in de training probeer ik de houdingen wat af te wisselen zodat het van mij blijft;

En nog 2 drafplaatjes van wat meer toerijden, vind het vooral fijn dat hij vanuit de schoft omhoog blijft lopen;

En zo ziet meneer eruit na een douche en een rolbeurt

Barbara, super bedankt weer voor de knappe foto's
Vind het er heel fijn uitzien!
zet er een prins op en