Het gaat helemaal niet goed met Leo. Hij heeft vorig jaar een zware ataxie aanval gekregen en eigenlijk ging hij weer steeds beter lopen, tot aan een paar weken terug... Heb onderzoek laten doen en blijkt dat hij degradatie van het zenuwstelsel heeft, betekend dus hij afbraak heeft van het zenuwstelsel
en het dus al slechter word en naar verlamming kan gaan leiden. Hij kan niet eens meer zelfstandig draven en galloperen en probeerd het ook niet meer.Nu staat hij nog lekker op het land en wandeld voorzichtig wat heen en weer. Leo verdient deze lijdingsweg niet, geestelijk wil hij nog zo graag, maar zijn lichaam kan niet meer. Ik ga niet afwachten totdat hij straks mischien omvalt of gaat liggen en niet meer op kan staan. Dus met enorm veel pijn in m'n hart, moet ik afscheid nemen van mijn kanjer, m'n alles en dit doet zo'n zeer, juist omdat hij geestelijk nog zo graag wil
. Donderdag 6 mei is de dag...Ik wou altijd nog een keer naar het strand, maar is er nooit van gekomen en van zijn ouwe eigenaar wist ik dat hij het daar helemaal te gek vind.. Vorige week dus mijn laatste kans gepakt, heb hem laten behandelen door goossens, dat hij in ieder geval nog een dagje ''knap'' kon lopen en heeft een vriendin van mij (evy hier op bokt) tijd vrij kunnen maken, om nog een allerlaatste shoot met m'n kerreltje kunnen doen. Op het strand dus.. Hij was vreslijk heet, dus op de foto's zie je een paard die er super uitziet en niet zou verwachten dat het zo slecht met hem gaat.
Hier dan de foto's van mijn geweldige knappe kerel!! Kleine greep uit alle mooie foto's:

Evy: Nogmaals super bedankt voor de prachtige foto's!!!
Leo we zullen je missen kanjer, maar zal je nooit vergeten, er komt ooit een dag dat we elkaar weer zullen zien! Ik hou van je
!! 

Heel veel sterkte de komende tijd!