Cos is op 15 maart bij ons komen wonen en wordt 17 mei 4 jaar. Hij is vorig jaar bij de fokker zadelmak gemaakt en licht betuigd en vervolgens weer de hele winter in de kudde het land opgegaan en we zijn dus nu bezig met langzaam en relaxed doorrijden ohz en voor de wagen

Allereerst mocht ik zelf (voor het eerst in de bak met 2 friezen en een vos die in de bak ernaast mee renden dus even kijken hoe Cos daarop reageerde...en dat bleek superbraaf te zijn

1.

Ik vind foto's van mezelf op Cos nog erg confronterend qua plaatje (ik weet dat het ook heel erg tussen mijn oren zit omdat ik mezelf gewend ben op 1m70 en hoger

2.

3. 2 slagen in de beugels en de beurt is aan Liam (8)

4.

5.

6.

7.

8. nog 2 slagen erin en onze Cayleigh (5) mocht met hulp de klim maken

9. Cayleigh is onze pittige fanatiekeling van het type "laat maar los mama, ik kan het al zelf...drrrrrrrrrrrrraf Cos"

10. zoals jullie kunnen zien, leek het mama echter een beter idee om maar even vast te houden...

11. Cayleigh wil heel graag veel leren (des te sneller denkt mevrouw te kunnen gaan springen, crossen en galopperen namelijk

12. En vooruit dan, een stukje los....waarna ik meteen weer kon bijrennen en vasthouden omdat de vrijheid meteen werd misbruikt om met de beentjes tegen de zweetbladen te klepperen "ja,drrrrrrrrrrrrrrrraaaaf Cos"...en Cos doet dat dan natuurlijk ook gewoon...*diepe zucht*

13. Onderwijl werd mijn hoofd van het meerennen steeds roder en warmer...maar de jongste telg Aiden (3) was aan de beurt.

14. Zelf voeten in de beugels doen (waren te lang en ik had niet de puf meer om er nog een slag in te fabriceren)

15.

Jullie zien het dus...absoluut niet volgens het boekje met al die verschillende ruiters