Storm, mn donderjagertje in the picture

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

Storm, mn donderjagertje in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-10 19:05

Hallo!

Ik ben Storm! Ik ben een ongelooflijk knappe shetlandponyruin, en ik ben al bijna 2 jaar! Sinds kort heb ik een nieuw vrouwtje, en nu ben ik druk bezig om haar op te voeden. Ik vind het wel heel gezellig hoor, ze komt 2 daagjes per week lekker iets met me doen, maar verder mag ik gewoon lekker 24/7 paard zijn op het weiland met mn lieve shettenvriendin.
Vandaag had vrouwtje een heel raar zwart ding in handen. Ze haalde me op uit de wei, en bracht me naar de paddock. Mijn vriendin moest namelijk rondjes sjokken met een klein meisje op haar rug, en ik mocht mee naar de paddock :D Eenmaal daar aangekomen mocht ik heerlijk rennen in die paddock, en vrouwtje stond met dat zwarte ding te klikken, en ze was helemaal trots op me!

Afbeelding
Jaja, kijk mij maar gaan!

Afbeelding
Tralalalala.... ik schud ze zo uit mn... hoefjes.

Mn mens ging nu helemaal laag zitten, dus ik moest even kijken wat nou de bedoeling was.
Afbeelding
Huh?

Afbeelding
Daar moet ik even over nadenken...

Afbeelding
Oh... Ik krijg een knuffel!!! (ja, mijn nieuwe mens werkt niet met snoepjes.... flauw he?)

Afbeelding
Ze had nu een raar soort halster bij, moest ik passen. Nou, het staat me wel heel goed he!
Ja, wat wil je, met zo'n knap bekkie als ik!

Afbeelding
Even zoeken, maar ze had echt niks lekkers bij zich. Ik heb nog geprobeerd om die schoen op te eten, maar zelfs dat mocht niet! Nou ja!!! 8)7

Toen ging vrouwtje mijn lieve vriendin halen. Ze vertelde dat mn vriendin nog even wat moest rennen voordat het meisje zou komen wat op haar kwam rijden, dus ik heb maar goed mn best gedaan om haar mee te laten rennen.

Afbeelding
Ik moest wel achter haar aan blijven rennen hoor!

Afbeelding
En ze probeerde zich nog in de hoek te verstoppen, maar dat ging niet door!

Afbeelding
Soms vind ze me niet zo lief, en zegt ze dat ik weg moet... |( :(:)

Afbeelding
Hey! Wacht op mij!!

Afbeelding
Ik haal je toch wel in!

Afbeelding
Even uitblazen, lekker hapje hooi erbij, zo hebben we het prima naar ons zin.

Afbeelding
Nu deed mijn nieuwe vrouwtje weer zo raar. Gek op dr hurken gaan zitten.... Maar nu begreep ik het meteen, als ik kom, krijg ik een knuffel!!

nou, dat was het weer voor vandaag, ik sta weer lekker gras te eten in mn weilandje!
Groetjes, Storm

mirror666

Re: Storm, mn donderjagertje in the picture

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:16

hij heeft diddle-humor, ik weet het zeker :D

Het is echt een schetig guitig wollebaaltje :D En z'n groene touwhalster staat super :D

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:28

Wat een scheetje! En dat touwhalstertje staan hem super!

JsA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 21:21

Wat een leukerd :) Idd at halster staan hem pitig :)

Lacuna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-10 08:20

Ja, dat groen staat goed he, op zo'n soort-van-zwarte pony.

Pfff kan niet wachten tot hij straks in zomervacht zit, dan wordt hij nog mooier, ik weet het zeker! <3

Humor heeft meneer zeker wel, en ook een heel fijn karakter. Hij geeft het meteen aan als iets hem niet zint, en probeer maar niet om oneerlijk te zijn tegen hem want je krijgt het op je bord. Misschien niet direct, maar op een moment dat je het niet verwacht. }>
Ik merkte ook al met hem dat ik mijn aandacht gewoon 100% bij hem moet houden als ik met hem bezig ben (logisch natuurlijk) Maar zelfs even praten met een vriendin zit er niet in, want hij maakt meteen van de gelegenheid gebruik om iets te doen wat niet mag. :Y)

Oh oh, ik word met de keer verliefder op die gekke pony. (Laat Sunny het maar niet horen! En Storm zelf ook niet, dan gaat ie naast zn hoefjes lopen!)

Bedankt voor jullie leuke reacties!
Groetjes, Lacuna

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 09:16

Wat een leuk stel, heb je daar!
Heel veel plezier met de dondersteen!

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 21:07

Wat een leuke shet !
en een lekker ondeugend koppie!