Na wat paarden verzorgd te hebben (zie profiel) was ik aangekomen bij [***], een Super mooie haflinger merrie.
Ik had al jaren last van hoofdpijn, nekklachten, rugklachten, knieen, heupen, armen etc. En na alweer een aantal grondige onderzoeken in het ziekenhuis ben ik er achter gekomen dat ik Weken-delen reuma heb. Hierdoor gin het paardrijden niet meer soepel en moest ik geregeld afstappen omdat het niet meer ging. Ik heb heel veel gedaan met paarden en nu kon ik niet eens meer 2 dagen in de week gaan en dan normaal alles doen.
Na er jaren veel overna gedacht te hebben heb ik een plan op gesteld, de stal van een kennis gebeld, en ik mocht daar komen staan onder zeer gunstige omstandigheden. Mijn pony zou bij een groepje andere in een grote loopstal met veel weide komen. Dit is zo handig omdat ik dan niet iedere dag uit hoef te mesten (dit kost veel pijn en moeite).
Ik was gaan na denken over wat voor een paardje ik wilde, en de conclusie was eentje tussen de 3 en 6 jaar. Tot dat de uitslag kwam dat ik beter een tijdje niet meer intensief mocht gaan rijden. Door dat vooruitzicht en het oog dat ik niet iedere dag naar de stal hoefde ben ik gaan kijken voor een twee jarige. En die heb ik dan ook gevonden.
Ik zou eerst op zondag gaan kijken. maar doordat de weg daarnaar toe veel hinder zou geven in het weekend ivm wegwerkzaamheden ben ik vrijdag gaan kijken. Met trailer en al.
Ik kwam aan en zag der staan, wat een leuk ding, een beetje klein op het eerste oog maar een geweldig leuk beestje. Ik was verliefd ze moest worden gekeurd. Zo kwamen we op weg naar de dierenarts. Ze werd gekeurd en was zo braaf! GOEDGEKEURD!!! ik heb betaald en we hebben de pony mee genomen. Het ging allemaal zo snel!! Sinds 16-04-2010 ben ik ook paarden eigenaar.
Ik moest het Karen gaan vertellen (eigenaressen van [***]) Het was erg lastig, ik had het erg leuk met [***] en Karen en alles ging zo goed!
Nu staat ze lekker op stal bij de andere paardjes en gelukkig gaat alles goed. Maar toen kwam het, het was zo snel gegaan mijn vader zat in Parijs, en die moest ik het nog vertellen. toen hij die maandag terug kwam heb ik het verteld, en hij was niet blij. Maar dat slijt wel weer. (zo was het ook bij de honden).
Deze Foto's zijn van Vrijdag. (toen stond ze nog even een nachtje in een weitje naast de anderen) Foto's van zaterdag plaats ik in een ander topic!
Genoeg gepraat, ontmoet;
[***] (Balou)
17-03-2008 (2 jaar dus)
1.39 m
Deze foto's zijn van toen ze bij de verkoper was;
1,rennen

2,linksom stofzuigen;

3,Rechtsom stofzuigen;

4,En natuulijk even laten zien hoe mooi ze is.

Deze Foto's zijn van Vrijdag. (toen stond ze nog even een nachtje in een weitje naast de anderen) Foto's van zaterdag plaats ik in een ander topic!
5,even kijken wat daar gebeurd

6,Grassssssss

7,achterkant

8,weer even kijken

9,En als laatste nog een filmpje;
Het gras is best lekker!!
Laten jullie en berichtje achter?