Hier zijn we weer eens...we zijn zo'n 5 weken geleden verhuisd en voelen ons nu helemaal thuis! Lekker grasjes eten enzo... Alleen moet dat tweebenige baasje van ons ons ook hier weer storen met een zwart knip-ding. Eerst knipt ze en dan gaat ze erop kijken.

Dus ik ([naam]) dacht, toen ik haar weer met dat ding zag, dat ik r wel weg kon jagen...

Ik denk dat ik niet boos genoeg heb gekeken... Maar ja, ach, daarna ging ze mn zoon, [naam], op de foto zetten... Hij had weer heel erg zn best gedaan in de bak! Daarna had ze z'n zweetjes weggesponst en mocht ie lekker rollen, ik heb me toen maar afzijdig gehouden, hij vind t altijd wel leuk om door dat zwarte ding geklikt te worden!

Natuurlijk ging [naam] ook even poseren, maar niet voordat ie wel even een hapje hooi had genomen!

Tja en toen moest ze onze ogen ineens op de foto zetten. Nou ja...we hebben onze liefste blik maar op gezet...waren we daar ook snel van af...

Tja en toen dwaalden [naam] z'n gedachten af naar de grasjes...

Gelukkig had ze t zelf ook door en liet ze ons daarna ongestoord weer grasjes eten!