De Fjordenmensen van Bokt kennen Beer misschien wel een beetje.. Beer is een tijdje ziek geweest maar langzaamaan gaat Beer zijn gezondheid de goede kant op..we hebben ondertussen weer aardig wat kuch-vrije ritjes gehad en gisteren hebben we onze eerste les in weken weer gehad..Het ging fantastisch!
Nou, hier een paar kiekjes van deze week, geen hoogstandjes..lekker met de telefoon gemaakt en alleen maar een paar stand-achtige foto's..spieren die hij had zijn bijna allemaal weg maar hij is nog steeds de leukste fjord die ik ken! Ohja, en het viel me op hoe ontzettend veel hij op zijn opa Faun Tor begint te lijken, voor zover ik dat van foto's kan beoordelen. Er staat een foto van Faun Tor in het laatste Fjordenpaard-boekje (voor de fjorden mensen een bekend boekje van het stamboek) en tis net of ik Beer daar zie! Leuk!
Naam: Björn, officieel, maar dat krijg ik mijn strot niet uit. Beer dus!
Geslacht: ruin
Stokmaat: 1,53
Afstamming: Merkur x Jolster

Helleeuw, ik ben het, Beer! Terug van (nooit) weggeweest!

Ja, dat komt allemaal van jou af, Beer! (ongeveer een dekbed per borstelsessie..en hij vindt het lekker!)

Faun Tor look-a-like maar dan in spiegelbeeld! (Check je Fjordenpaard boekje op pagina 10)

Lekker loeren, dat kan ie goed..tis net een oud wijf af en toe!

En lief kijken kan hij ook nog!

Terug in de paddock met een hapje..

Doeg! (kijk, geen snot *o/*

Bedankt voor het kijken, laat je een berichtje achter?