Na de fijne plaatjes van ons vorige topic ( [RIJ-ITP] 4jarige fries Rody @ work in lemongeel! ) baalde ik een beetje van de winter in NL. Van half december tot half februari hebben we stil gestaan en sinds maart zijn we weer hard aan het trainen gegaan! En met resultaat. Vorige week hebben we onze eerste officiele dressuurwedstrijd gereden in de B: 188 en 196 punten! Ik had er niets van verwacht en was dan ook berentrots dat mijn Rody het zo goed had gedaan.
Rody is nu nog 4, eind mei wordt hij pas 5. Op dit moment zijn we vooral bezig met het uitschuiven en hem constant te krijgen in de aanleuning. Hij vindt dit allemaal nog erg moeilijk, dus ik ben eigenlijk heel erg tevreden hoe deze plaatjes er uit zien! Verder rijden we veel voltes en overgangen, voornamelijk ook om hem bezig te houden. Meneer is bij het minste of geringste geluid afgeleid en moet altijd gelijk weten wat er allemaal om hem heen gebeurd.
Heb helaas geen foto's van het losrijden, maar hierbij de plaatjes!
Even poseren

1. Helaas voetloos, maar ben hier echt ontzettend blij mee

2.

3. Beetje strenge binnenhand

4. Hij kan het toch echt wel

5. Pasje wegrijden, iet hoger ingesteld

6. Ook wat hoger ingesteld

7. En weer laag

8. En nog even lekker uitgalopperen. Ik geef m dan altijd even lang, dat vind ie heerlijk, gewoon even helemaal gestrekt

Doei allemaal!
Het plezier straalt er vanaf.

.