Er zijn al wat meerdere topics verschenen over de 25e Shetlandpony-indoor. Wij willen natuurlijk niet achterblijven dus ook een topicje van ons
Het was weer een vermoeiende dag maar weer heel erg gezellig en niet zonder resultaten 
We kwamen om ff over 9 uur aan in Maren-Kessel (NB) en toen bleken er een aantal te zijn uitgevallen en moesten we speedy gaan opzadelen aangezien Lynn en Zorro moesten starten in de B-dressuur. Ze konden helaas ook maar 5 minuutjes inrijden
, Zorro was een beetje hyper maar verder ging het best netjes
Resultaat: gewoon een 2e prijs met 191 punten in een behoorlijk grote groep
(was hun 2e wedstrijd
)Filmpje

Hierna heel snel afgezadeld aangezien ikzelf met Zor moest starten met dressuur a/d lange teugel klasse M1. Ook wij konden maar 10 minuutjes inrijden waardoor Zor niet helemaal liep zoals ik wilde en halverwege, precies op het moment dat we moesten gaan draven en daarna wijken moest die poepen
--> een 3
Vergeleken met voorgaande keren was er ook vrij streng gejureerd, maar ondanks dat alles hadden ook wij een 2e plaats met 66,7% 
Hierna konden we even een beetje bijkomen
en op adem komen. Dat was ook wel nodig want hierna begonnen alle snelheidsrubrieken
We begonnen met springen a/d hand. Hier helaas geen foto's van. Ik kan wel zeggen dat het behoorlijk rapido ging en we zijn dan ook (weer) 2e geworden 
Toen gelijk door naar de agility aan de hand. Ik lag bijna ondersteboven na de evenwichtsbalk omdat dat ding draaide. Gelukkig ging het goed en konden we weer verder.
En dan moet poownielief in met z'n voor én achterbenen in 2 fietsbanden gaan staan
Dat is toch niet mógelijk
We hadden een 5e plaats.
Vervolgens mochten we ongeveer hetzelfde parcours nog een keer afleggen maar dan aan de lange teugel
:Bedankt voor het filmpje Brenda

En ook Lynn mocht dit parcours met een paar aanpassingen afleggen, maar deze keer ohz. Zor had het alleen een beetje gehad, helaas maar dat mocht de pret niet drukken
een 13e plek.Wederom weer een zeer geslaagde dag
De bokkers hebben weer een groot aantal prijzen binnengesleept 
Moet toch een jouw tactiek bij springen a/d hand afkijken
Dan moet het wel lukken
Zorro I wordt wat ouder
hij mag de volgende keer wel meeliften