Dan kom ik jou tegen Juventus, ik doe ook mee in het B springen voor de paarden. Misschien ga ik nog bijschrijven voor 2x L2 dressuur maar dat weet ik niet. Vind het dressuurterrein in Vorden echt niet fijn rijden , maar goed als je er toch bent.
Qizz
Geplaatst: 29-03-10 15:08
ah ik twijfel ook over mijn L2 zelfde reden leuk, iig 1 bokker in de B paarden edit: wat een leuke vos heb je! (profiel gespiekt haha)
Ja precies, vind de bodem in Vorden echt bagger, vooral als je eind van de dag moet starten. Heb al vaak in glibberige ringen gereden daar en ook het terrein is niet helemaal gelijk. Volgens mij is het spring terrein het enige stuk dat wel gelijk ligt, hadden ze beter andersom kunnen doen maar goed mij hoor je niet klagen!
Heb even in je profiel gekeken ook, gaaf paard heb je!
Ja maar ik denk dat ik dat een beetje veel van het goede vind...misschien later in het seizoen. Doe namelijk ook nog maar 1 proef per keer, later in het seizoen wil ik ook gewoon 2 proeven doen en 1x springen (en eventueel barrage) vind ik wel genoeg!
ratjelover
Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-10 11:14
Ja, dat is ook weer zo Maar meestal bouwen ze het eerste buitenconcours niet zo hoog, dus L komt vast goed!
Ik heb me toch bijgeschreven. Nu word het dus 1x B springen en 2x L2 dressuur, voor het eerste officieel L2 dus ben benieuwd! En een vriendin van mij doet nog mee 2x L1 dressuur.
Ik ga de organisatie toch even mailen en vragen of ik B mag springen....moet ff mijn vertrouwen terug krijgen!! (het ging vanavond al iets beter gelukkig)
Appieee
Geplaatst: 31-03-10 23:30
retseH schreef:
Ja is ook zo...
neem m'n woorden terug! hihi
We zijn concurrenten tenslotte he?! Hihi! Kan niet wachten om jullie eindelijk eens in het echt te zien hoor! Leukleuk