Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Veel plezier ermee meid!
WeCo schreef:Succes met je eerste eigen paard. Stoer he, heb je niet de neiging om nu tegen willekeurige mensen te gaan zeggen : Ehm, ik heb een paard. Haha had ik wel namelijk, vond het zo stoer en zo bijzonder een eigen paard, wilde het wel de hele wereld vertellen.
Ik vond het echt een heel apart gevoel. Eigenaar van een paard !!
Heel veel plezier met je roze/witte spetter![]()
goldy007 schreef:WeCo schreef:Succes met je eerste eigen paard. Stoer he, heb je niet de neiging om nu tegen willekeurige mensen te gaan zeggen : Ehm, ik heb een paard. Haha had ik wel namelijk, vond het zo stoer en zo bijzonder een eigen paard, wilde het wel de hele wereld vertellen.
Ik vond het echt een heel apart gevoel. Eigenaar van een paard !!
Heel veel plezier met je roze/witte spetter![]()
Hahaha ja inderdaad en ik loop ook al de hele dag met zo'n grijns op mijn gezicht
en die gaat echt niet weg!!
goldy007 schreef:princessleia schreef:sweet itch hoody in de zomer van rambo is een idee rond 159 euro heb je een onverslijtbare deken die tegen zonnebrand beschermt
Zijn daar ook maskers van eventueel?? Denk dat zo'n deken de beste oplossing is voor hem.
Echt alles is roze bij hem zelfs zijn zaakjeen achterste
.
princessleia schreef:sweet itch hoody in de zomer van rambo is een idee rond 159 euro heb je een onverslijtbare deken die tegen zonnebrand beschermt

kimmie88 schreef:Heel erg gefeliciteerd met je eigen mannetje.
Geniet ervan en succes met poetsen hahaha
!! En ik kon er alleen maar mee
(nog wel)