jeeeeetje die schimmel is geweldig . Heb deze wedstrijden niet gezien dus kan er verder ook niet echt commentaar op geven.edit: de donkere schimmel
die donkere schimmel heb ik gister live gezien en jeetjemina wat een dier hoop dat we daar nog veel van gaan horen want wat was die gaaf
Die schimmel is idd erg mooi!Leuke foto's, fijn om eens wat zonder dikke copyrights er door heen te zien, dan zie je nog eens wat
die eerste foto...... wáuw (sorry, dat is mijn paard!). Heb je er daar nog meer van? Die ekwador is ook stoer idd, bij ons op stal komen daar dit jaar twee veulentjes van, ben benieuwd!
die witte op de 2de en 3rde foto loopt hele maal met z'n mond open, vind het niet z'n fijn gezicht (maar dat zal wel weer aan mij liggen xD)die donkere schimmel is echt heel gaaf
Mooie foto's!Was er zaterdag ook bij en ook aangenaam verrast door die grote schimmel, kon geweldig lopen en viel echt op!
Die schimmel was idd schitterend! Ondank hij best zwaar gebouwd is vond ik hem heel lichtvoetig lopen! Superknol!
de donkere schimmel was ook zeker mn favoriet, dat paard loopt niet in de ring maar danst gewoon, hoop dat we daar nog veel van gaan horen
Mooie impressie. Heb even gegoogled: http://www.gestuet-tasdorf.de/tasdorf.p ... pressionenIs dat dezelfde Ekwador?
Kan er mij iemand de naam (of link) van het dekstation bezorgen waar ik aan sperma kan geraken van de hengst Ekwador?