Onze prachtige hengst Celtic is een schat maar nu hij gedekt heeft en iets extra's krijgt kwa voer is meneer echt een macho geworden!
In de buitenbak loopt meneer te steigeren en als je dan naar de binnenbak gaat is hij weer een schatje... (behalve met galopperen want dan gaat hij constant bokken)
Nou reed ik hem gister in de binnenbak wat uiteraad erg goed ging.. totdat de ruin er bij ni kwam en daar werd hij erg pissig op.. dus ging hij erg vervelend doen. Na een tijdje wel weer goed onder controle lekker gesprongen.. eerder deed hij als het sprongetje 40 cm was sprong hij 42 cm dus net dat hij het balkje neit raakte...
gister sprong meneer dus zo 40 cm hoogte van de stijl en hij sprong dus 70 cm!! Hij vloog over de hindernis hij vond het ineens erg leuk!
Nu was mijn vriendin ook mee en zij heeft een hele gave fries!! Zij moest natuurlijk even een prachtige tinker uitproberen en ik was natuurlijk overtuigd dat dat 10x beter was dan een fries.
Gelukkig vond ze hem erg fijn rijden.. Maar meneer vond het niet zo leuk.. Hij dacht dat ga ik testen.. en wat denk je hij wil steigeren en mijn vriendin was mooi op tijd met de zweep en deed hij het dus niet.. maar hij bleef etteren.. Na een minuut of 10 had hij door dat hij niet de baas was en gaf hij op en was hij weer de brave mooie tinkerhengst!

Het is zo'n schatje

anders was het zonde geld haha nee pijn denk ik echt niet. 
ik dacht aan je schrijfstijl te lezen dat je nog maar een jaar of 12 was ofzo......