Was onze 2e L1 wedstrijd, nadat we de B met aantal dikke punten en prijzen hadden afgesloten!

Vorig weekend was ons debuut, alleen was hij de 2e proef helemaal van slag waarbij ik toen netjes heb afgegroet.
We hadden toen 180 punten in de 1e proef.
Zondag ging het stukken beter, hij begint al lekker te ontspannen en te buigen.
Door zijn grootte heeft hij veel moeite met lengtebuiging en stelling, maar we werken er hard aan op de voltes.
Ook bij elkaar en "op zn kont gaan zitten" heeft hij moeite mee, maar als ik zo zag en voornamelijk aanvoelde tijdens het rijden valt in hij de galop niet meer uit elkaar. Én de overgangen gaan al vloeiender, hij wilt nogal in stap 'vallen'.
Voornamelijk heeft hij linksom moeite met buigen (houdt hij vast in zn kaak/achter de oren), dat je zie ook in het wijken terug. Hij wilt nog niet helemaal om voor me linkerbeen.
Rechtsom moet ik juist de buitenschouder begrenzen.
Cash Z is een 5 jarige ruin van Chellano Z x Tolbert (makelaar x Courville). Helemaal springgefokt dus!
Mijn zus springt er ook mee, maar ivm zwangerschap staat dat stil.
Mijn punten:
-OP DE LETTERS RIJDEN!
vnl de voltes (galop zie je dat ik de hoefslag niet raak)-Voornamelijk linksom recht zitten, ik wil nogal met me lichaam draaien om 'm te duwen in een richting. Waardoor Cash ook niet rechter gaat lopen!
-Handen nog stiller houden, anders lijkt het erop dat hij zn hoofd schudt..hij is echt heel gevoelig in de mond
-Het geheel iets vloeiender rijden, ook al vind ik dat hij deze keer heel constant liep..niet loperig.
-Meer nageeflijker rijden de gehele proef.
-Benen nog stiller houden, hij is echt heel goed aan me been..en ik wil geen chagerijnig paard!

We hadden 186 en 191 punten; mooie 7e prijs van de 32!

Alleen de 1e proef is gefilmd
Wil wel even zeggen dat ik super trots bij op me knollie!
Hij doet zo goed zn best, en lijkt het leuk te vinden..ook al gaat hij stuiteren als hij hindernissen ziet! 
Graag commentaar en opbouwende kritiek