1. Miam! Favoriete bezigheid!

2. Heh...? Wat...?

3. Ze heeft geen eten... pffff....

4. ...Eten...?

5. Maar... ik kan ook best diepzinnig zijn, hoor. Kijk maar!

Alle op of aanmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom!
Bedankt voor het kijken.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KoudbloedKim schreef:Wat heeft ze leuke manen!
Op foto 4 zie je dat heel goed terug, zeer apart.
Rij je ook op haar?
mierkuhh schreef:Die lieve Ynia! We missen haar wel hoor, bij ons op stal, haha! En het blijft altijd een mooi paardje, mag je écht trots op zijn!
sjolvir schreef:Ha, eindelijk foto's!!!
Je hebt een leukerd uitgezocht hoor, nu lekker rustig met haar aan de slag.
Zit je met rijden nooit in de knoop met die manen? Ik namelijk wel met mijn zwarte. (dat heet teugels blijven erin hangen)
En Ynia, mag haar manen houden hoor, die schaar geldt voor Sjol als ze weer blessure af is! Die van jou lekker lang houden.
StefenYnia schreef:Haha, het is inderdaad een super leuk paardje ja, met een geheel eigen willetje! Ik heb nog wel ergens een paar foto's van haar.. Die wil ik wel een keertje sturen?mierkuhh schreef:Die lieve Ynia! We missen haar wel hoor, bij ons op stal, haha! En het blijft altijd een mooi paardje, mag je écht trots op zijn!
Ze staat niet ver weg, hoor, en ik heb inmiddels met Janine contact gehad, die gaat zeker eens komen kijken.
Het is echt een schatje, pittige tante, maar met een hartje van goud, en ENORM slim. Als ik zie wat ze na 3.5 weken al opgepakt heeft, ben ik echt ape trots!!
mierkuhh schreef:Haha, het is inderdaad een super leuk paardje ja, met een geheel eigen willetje! Ik heb nog wel ergens een paar foto's van haar.. Die wil ik wel een keertje sturen?
nathalie2302 schreef:ooh...die manen..wat geweldig...zo wil ik ze ook,maar ik denk niet dat ik het geduld zal kunnen opbrengen om ze te laten groeien