Gisteren maakte mijn partner onze relatie uit.
Ik kwam naar Drenthe toe om mijn spullen op te halen. gelukkig had ik de trailer waar alles in kon.
ik liep direct naar stal toe voordat ik de trailer pakte. Het was tranen met tuiten maar ik had geen keus het is allemaal beter zo.
Ik liep naar je stal en als een gek hoorde ik je naar mij hinniken.
Ach lieverd van mij. Je schopte enorm hard tegen de staldeur aan. Ik deed je stal deur open en je legde je hoofd gelijk op mijn schouder neer. Ik hoefde niets te zeggen. Het gebeurde gewoon en dat nadat ik je al een tijd niet had gezien.
Ik voelde woede en verdriet. En ik denk jij ook,...Ik zag het in je ogen je begreep mij.
Je duwde mijn lichaam op zij hahahaha gekke jij volgens mij wilde jij je stal uit en naar mijn nu ex vriend rennen om hem te bijten.
Maar ik hield je tegen. Jij had gewoon mijn partner moeten zijn hahahah jij en ik zijn maatjes in dik en dun...
helaas kon ik je niet uit je stal halen want het sneeuwde als een gek en ik moest nog spullen inpakken.
jij zag toe hoe ik in mijn eentje in de sneeuw de trailer pakte. je schopte tegen je box aan.
waarom je dat deed geen idee maar je hield mij in het oog.
Ik gaf je ene knuffel en een kus en ik moest weg.
Gelukkig was onze lieve Mo er nog die onwijs goed voor je zorgt als ik er niet ben...
ik moest in sneeuw en gladheid met de trailer vol spullen rijden.
nou gelukkig na 3 uur rijden veilig thuis gekomen met trailer en spullen.
En ja uiteraard ik ook ongedeerd.
man man man wat ik onderweg heb meegemaakt.
1,3,5 auto's bovenop elkaar ik zag geen hand voor ogen. Ik kon alleen maar rustig rijden en uitwijken naar de vluchtstrook waar ik rustig door reed.
ik was bang want ik was alleen maar iets in mij zei dat alles goed kwam en ik veilig thuis zou komen.
Nou lieverd tot zaterdag dan kom ik jou ophalen want man, man ,man want heb ik je gemist..liefs je baasie

I hope that is ok???