Sinds ik op manege werk waar ze ook jonge springgefokte paarden hebben die ik moet beleren. De eerste dag dat ik begon moest ik met een onbeleerde 5 jarige merrie aan de slag. Eerst had ik er niet zoveel mee omdat ik het paard niet kende maar in de loop van de tijd. Ben ik gevallen voor haar lieve rustige karakter. Ook tijdens het inrijden is ze lief rustig en leergierig. En begon ik toch na te denken over hoe het zou zijn om weer eens lekker te kunnen rijden en mischien als we eenmaal zover waren een wedstrijdje konden doen. Inmiddels wouw er iemand komen kijken voor haar omdat alle paarden daar te koop staan en was ik al een klein beetje teleurgesteld. Maar die belde gelukkig de avond ervoor af en begon ik nog meer te denken. Ik had er met mijn vriend over dat ik het erg zou vinden om mijn pony's weg te doen maar wwat had ik er nu eenmaal aan ze stonden in de wei werden netjes verzorgd. Maar kon er niet verder mee zoals wedstrijdjes in de loop van de tijd omdat ik voor het zicht net iets te groot was. Omdat onze bedoeling was de pony's als hobby te gebruiken. Dus je snapt wel nadat ik het weer geproefd had om op een paard te rijden en verder nadacht vvan wat wil ik nu eigenlijk dat ik toch de keuze heb gemaakt om de pony's te verkopen. Dus had mijn baas een sms gestuurd met de vraagprijs van het paard en dat ik mits de pony's goed verkocht werden we intresse had. De volgende dag brak aan en moest naar het werk en toen kwam hij aan het einde van mijn werkdag met een geweldig voorstel Die ik niet kon afslaan en nu ben ik dus in het bezit van een 5 jarige merrie. Voor de mensen die geintreseerd zijn naar haar vader dat is quasimodo z . Jullie kunnen wel begrijpen dat ik nu wel een beetje een dubbel gevoel heb ben blij maar vind het erg om mijn pony's weg te moeten doen. Maar in het leven moet je keuzes maken. En ik denk zelf dat ik een goede keuze heb gemaakt.
Wat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen. Maar als je de pony's aan een goed tehuis verkoopt met mensen die er lekker mee aan de slag gaan, en jij kunt je helemaal gaan richten op je nieuwe merrie: super leuk!
Gefeliciteerd met je nieuwe merrie! Knap van je dat je z'n beslissing durft te nemen. Als je het nit gedaan had, had je vast spijt gekregen. Heel veel succes! En natuurlijk ook met het vinden van een goed tehuis voor je pony's.....